خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,128

اوساسونا 1-3 رئال مادرید/ خدا جلوی خودکشی زیدان را گرفت!

اوساسونا 1-3 رئال مادرید/ خدا جلوی خودکشی زیدان را گرفت!
مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید با گلهای ایسکو، لوکاس و رونالدو با نتیجه سه بر یک در زمین اوساسونا پیروز شد و صدرنشینی خود را در لالیگا (با دو بازی کمتر از رقبا) تثبیت کرد.

نیازی نبود تا دانشمند فوتبال باشی تا با دیدن ترکیب رئال پیش از بازی مقابل اوساسونا پی به اشتباهات آن ببری: سیستم منسوخ و ناکارآمد سه دفاع میانی (آن هم در مقابل تیم قعر جدولی لالیگا)، بنزمایی که حتی اگر پدرش هم مربی رئال بود حاضر نبود با این عملکرد فیکسش کند و دنیلویی که به نظر می رسد در سطح تیمهای لالیگایی هم نیست و با این روند حتی در تیم رزروهای رئال یعنی کاستیا هم نیمکت نشین باشد.

اما زیدان که خوب می داند بیش از یک میلیارد عاشق رئال مادرید در سرتاسر دنیا بازیهای تیم را دنبال می کنند، باز هم سیستم شکست خورده سه دفاع را در پامپلونا تست کرد. او با هشت عنصر دفاعی در کنار رونالدو، ایسکو و بنزما استفاده کرد که آخری را می توان کلا به شمار نیاورد!

رئال زیدان در نیمه اول نه در حمله نه در دفاع حرفی برای گفتن نداشت. رونالدو با یک فرار خوب و ضربه ای راحت دروازه اوساسونا را باز کرد که سیریگو دروازه بان ایتالیایی روی این صحنه ضعیف ظاهر شد. اما اوساسونا روی اشتباه بزرگ دنیلو و استفاده از فضای بین راموس و واران دروازه رئال را باز کرد. یعنی رئال با داشتن هشت عنصر دفاعی هم نتوانست کلین شیت کند.

رئال در نیمه دوم هم همچنان داشت بد بازی می کرد اما خدا نمی خواست زیدان خودکشی کند. به همین خاطر در یکی از شیرین ترین مصدومیت های سالهای اخیر رئال ، دنیلو از زمین خارج شد تا خامس جانشینش شود. پس از این صحنه بازی راه افتاد و در نهایت روی فرار بنزما و زمین خوردنش توپ به ایسکو رسید تا هافبک مالاگایی در موقعیت تک به تک گلزنی کند.

بنزما که چندین موقعیت عالی را از دست داده بود و هر چه توپ در اختیار داشت تقدیم حریف کرده بود بالاخره از زمین خارج شد و جایش را به لوکاس داد تا رئال بهتر و راحت تر بازی کند و تیم مالک میدان باشد. در نهایت در دقیقه 93 لوکاس روی فرار عالی خود و ضربه چیپ گل سوم را زد تا رئال پیروزی ارزشمندی در پامپلونا کسب کند.

در این بازی عملکرد داوری هم وحشتناک بود. نه تنها پنالتی رونالدو گرفته نشد بلکه اویر، کاپیتان اوساسونا باید دو بار به علت حرکاتش روی رونالدو و لوکاس اخراج می شد. به نظر می رسد که این نتیجه داور را هم جلوی بارسایی ها شرمسار کرد.

از سویی نباید نقش درخشان کیلور ناواس را فراموش کرد که با چند توپگیری خوب به شایعات روزهای اخیرش در مورد جدا شدنش از رئال واکنش نشان داد و درخشید.

به هر صورت رئال هر طور که بود این بازی سخت را برد تا صدر جدول را در آستانه بازی با ناپولی حفظ کند. قهرمانی لالیگا برای رئال دور از دسترس نیست مگر آن که زیدان دست از اختراع کردن برندارد و همچنان با ترکیب های عجیب و تاکید روی اشتباهاتش در استفاده از بازیکنانی مثل بنزما و بی توجهی به بازیکنانی مثل موراتا، لوکاس و خامس دست به خودکشی بزند. اگر زیدان دست از عقل کل بازی بردارد رئال پس از پنج سال طلسم لالیگا را خواهد شکست و دستهای پشت پرده هم کاری از دستشان برنخواهد آمد.

برچسب‌ها: رئال برد اوساسونا رئال مادرید زیدان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

285 تیم ملی لندن1395/11/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi