خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

برانکو و قلعه نویی دیگر برای هم نامه فدایت شوم نمیفرستند ...

برانکو و قلعه نویی دیگر برای هم نامه فدایت شوم نمیفرستند ...
برانکو و قلعه‌نویی و البته به تبع این دو باشگاه‌های تراکتورسازی و پرسپولیس دیگر آن روابط گرم ابتدای فصل را نخواهند داشت.

به گزارش خبرآنلاین؛ منافع مشترک می تواند دو فرد یا دو گروه را به هم پیوند بزند و البته تضارب منافع می تواند دلیلی برای دوری افراد و گروه ها از هم باشد. در این دو سال گذشته ، هیچ دو نفری در فوتبال ایران مثل قلعه نویی و برانکو با هم نزدیک نبودند و این قدر از هم تعریف نکرده اند. آنها که یک دهه قبل منافع مشترکی نداشتند ، در این دو سال به دلیل جبهه مشترکی که در نقد کارلوس کی روش داشته اند ، مدام در حال مدح و ستایش یکدیگر بوده اند. مواضع مشترکی در قبال مسائل مختلف گرفته اند. حالا اما شرایط تفاوت دارد.

حالا پرسپولیس و تراکتورسازی دوئلی بزرگ بر سر قهرمانی دارند. پرسپولیس بعد از حدود یک دهه اسبش را زین کرده تا امسال حتما قهرمان باشد. تراکتورسازی هم با قلعه نویی که موفق ترین مربی تاریخ لیگ برتر است ، به دنبال بزرگترین رویای تاریخش بعد از چند بار در هفته های پایانی است.

آنها در نیم فصل سر خریدهای شان از هم مواضعی نسبت به یکدیگر داشته اند. از همان زمان دیگر کمتر دو مربی درباره تیم های هم حرف زده اند. در این هفته های اخیر اما دو طرف سعی می کنند مواضعی کمی تندتر برای موفقیت تیم شان بگیرند. قلعه نویی و تیمش به دنبال دفاع از حق شان در بازی هایی که قبل از پرسپولیس بازی می کنند هستند. قلعه نویی در این باره از تبعیض می گوید اما برانکو داوری و ضربه داوران به تیمش را به شدت نقد می کند.

این تازه شروع یک چالش بزرگ است. هنوز ماراتن سخت لیگ قهرمانان فرا نرسیده. زمانی که پرسپولیس خسته خواهد بود و تراکتورسازی باید بکند و پیش بیفتد. برانکو که حالا در جبهه انتقاد از کی روش تنها مانده و دیگر یاور این چند ساله اش آنچنان تمام قد پشت سرش نیست، در روزهای گذشته بیشتر از قبل به اتفاقات لیگ گلایه دارد. حالا نزدیکان به برانکو یعنی خردبین و طاهری که مسئولان ارشد پرسپولیس هستند ، خیلی شفاف لب به انتقاد از تراکتورسازی گشودند و دامنه این انتقادات هیچ بعید نیست در هفته های آینده به کادرفنی هم کشیده شود . در سوی مقابل هم دقیقا شرایط به همین صورت است!

برچسب‌ها: برانکو پرسپولیس قلعه نویی تراکتور سازی تبریز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

275 Special Girl1395/11/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi