خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,197

سوپر جام فوتبال ایران بازی پرسپولیس تراکتور

سوپر جام فوتبال ایران بازی پرسپولیس تراکتور
به گزارش راهبرد معاصر تاریخ بازی دو تیم پرسپولیس و تراکتور تبریز در قالب سوپر جام ایران روز یکشنبه 30 خرداد 1400 اعلام شده است. پرسپولیس قهرمان لیگ برتر و تراکتور تبریز قهرمان جام حذفی است که قرار است بازی سوپرجام ایران را برگزارش کنند. زمان و محل برگزاری این مسابقه هنوز اعلام نشده و به زودی اعلام می شود.
سازمان لیگ اعلام کرد سوپر جام فصل ۹۹-۹۸ پس از بازگشت بازیکنان تیم ملی از بحرین برگزار می‌شود.در حالی که شایعات زیادی پیرامون عدم برگزاری مسابقه سوپر جام فصل ۹۹-۹۸ بین تیم‌های پرسپولیس و تراکتور مطرح شده و حتی عنوان می‌شود بخاطر فشردگی دیدارهای لیگ برتر این بازی در برنامه سازمان لیگ قرار ندارد، اما زمان جدال حساس این دو تیم اعلام شد.بنابر اعلام سازمان لیگ، مسابقه سوپر جام فصل گذشته در روز یکشنبه، سی‌اُم خردادماه بین تیم‌های پرسپولیس(قهرمان لیگ برتر) و تراکتور تبریز(قهرمان جام حذفی) برگزار خواهد شد.سازمان لیگ با وجود اعلام روز برگزاری بازی پرسپولیس و تراکتور، زمان دقیق و محل برگزاری مسابقه سوپرجام را مشخص نکرده است.

پرسپولیس باید روز 30 خرداد مقابل تراکتور بازی سوپر جام را برگزار کند.

به گزارش طرفداری، چند روز قبل بود که یکی از مدیران سازمان لیگ به طرفداری اعلام کرد بازی سوپر جام همزمان با بازی معوقه استقلال و پدیده برگزار می شود. اما امروز و دقایقی قبل برنامه های بازی های لیگ و بازی معوقه استقلال و پدیده اعلام شد که طبق آن استقلال روز 31 خرداد مقابل پدیده به میدان می رود. جالب این که دقایقی بعد از آن زمان بازی سوپرجام اعلام شد و پرسپولیس یک روز زودتر یعنی روز 30 خرداد باید مقابل تراکتور صف آرایی کند.

زمان برگزاری دیدار سوپر جام پرسپولیس و تراکتور در حالی ناعادلانه به نظر می رسد که پرسپولیس 6 بازیکن ملی پوش دارد و تراکتور یک بازیکن که اخباری است. آن هم در شرایطی که تیم ملی روز 25 خرداد مقابل عراق آخرین بازی اش را برگزار کرده و روز 26 خرداد به تهران رسیده و روز 28 خرداد نیز ملی پوشان به استراحت می پردارند و این گونه است که 6 ملی پوش پرسپولیس از روز 28 خرداد به تمرینات پرسپولیس ملحق شده و باید روز 30 خرداد مقابل تراکتور به میدان بروند. آن هم بعد از 4 بازی سخت و حساس با تیم ملی!

به نظر می رسد اعلام زمان برگزاری دیدار سوپر جام در 30 خرداد به هیچ وجه به نفع پرسپولیس نیست.

برچسب‌ها: پرسپولیس سوپرجام ایران سوپرجام تراکتور سازی تبریز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

96 پرسپـولـیـس1400/03/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi