خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,697

ونگر: اوزیل باید بیشتر گل بزند

ونگر: اوزیل باید بیشتر گل بزند
به گزارش "ورزش سه"، اوزیل در این فصل در 23 بازی در لیگ برتر و چمپیونزلیگ، 9 گل برای آرسنال زد که از این نظر، بهترین فصل در امیریتس بود اما به نظر می رسد ونگر انتظار بیشتری از او دارد.

او به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم آنچه از او می خواهیم، زدن گل های بیشتر است. فکر می کنم هنوز فاصله ای بین توانایی های او و نمایش هایش وجود دارد.

او در مسیر درستی قرار دارد اما از چنین بازیکن بااستعدادی، همیشه انتظارات نامنصفانه است زیرا همیشه چیزهای بیشتری از او می خواهیم.
احساس می کنیم که محدودیتی برای بازی او وجود ندارد و همیشه می توانید بگوییم که چیزهای بیشتری از او می خواهیم زیرا همیشه این احساس وجود دارد که او می تواند این کار را انجام بدهد.

همه ما انسان هایی هستیم که می توانیم هر روز پیشرفت کنیم. مشکل این است که اول باید تشخیص بدهیم که آیا چیز بیشتری می خواهیم یا نه و چطور می خواهیم به آن برسیم؛ سپس این کار را انجام بدهیم."

برچسب‌ها: ونگر اوزیل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

94 آرسنال3331395/10/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi