خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,697

ونگر: سانچز و اوزیل را نخواهیم فروخت

ونگر: سانچز و اوزیل را نخواهیم فروخت
به گزارش "ورزش سه"، 18 ماه از قرارداد سانچز و اوزیل با آرسنال باقی مانده و مذاکرات برای تمدید هنوز حاصی نداشته و تنها شایعه جدایی آنها را تقویت کرده است. اخیرا تیمی از لیگ چین، پیشنهاد حقوق 400 هزار پوند در هفته را به سانچز ارائه کرده و همینطور شایعه بازگشت اوزیل به رئال مادرید نیز بیش از پیش شنیده می‌شود. با این حال ونگر هر دو موضوع را تکذیب کرد و گفت که ستاره‌های تیمش در امیریتس ماندنی هستند.
او گفت:" من نمی‌توانم هیچ تضمینی درباره آینده آنها بدهم ولی 18 ماه زمان مناسبی در فوتبال است. آنها کاملا به باشگاه تعلق خاطر دارند و سعی می‌کنند خوب کار کنند. ما در تلاش برای تمدید قراردادشان هستیم ولی وقتی در حال مذاکره هستید، هر چه کمتر راجع به آن صحبت کنید بهتر است. بازیکنانی مثل اوزیل و الکسیس درآمد زیادی دارند و این حق را دارند که راجع به آینده فوتبالشان تصمیم بگیرند. هر کاری می‌کنیم که قراردادشان را تمدید کنیم. یک پیشنهاد بسیار خوب از چین برای الکسیس آمده ولی وقتی در انگلیس بازی می‌کنید، چرا باید به لیگ چین بروید؟ ما اوزیل را هم نمی‌فروشیم. آنها مطمئنا 18 ماه آینده در تیم ما خواهند بود و امیدواریم این مدت زمان بیشتر نیز بشود. به فروش آنها در پایان فصل فکر نمی‌کنم. صحبت راجع به تمدید قرارداد بخشی از فوتبال است. همیشه دشوار بوده، مخصوصا با بازیکنان مشهور و محبوب."

برچسب‌ها: ونگر سانچز اوزیل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

90 آرسنال3331395/09/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi