خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,111

مدیر آ اس رم برای خرید خسه رودریگز به پاریس می رود

مدیر آ اس رم برای خرید خسه رودریگز به پاریس می رود
طرفداری - خسه رودریگز در تابستان، رئال مادرید را به مقصد پاریسن ژرمن ترک کرد اما نتوانست در ترکیب تیم اونای امری، جایگاهی پیدا کند و به نظر می رسد در همین ژانویه، این تیم را ترک می کند.

به گزارش اسپورت مدیاست، رم قصد دارد با پرداخت 3 میلیون یورو به پاریسن ژرمن، خسه رودریگز را تا پایان فصل به صورت قرضی در اختیار بگیرد و در تابستان قرارداد وی را با 20 میلیون یورو دائمی کند. فدریک ماسارا، مدیر رم آماده است تا به پاریس سفر کند و شخصا این انتقال را انجام دهد. امروز اونای امری در گفتگو با مارکا گفته بود:

خسه نیاز دارد بازی کند. زمانی که این اتفاق بیفتد، من هم راضی خواهم بود. بازی دادن بیشتر به او تقریبا غیرممکن بود. به همین دلیل تصمیم گرفته ایم، او پاریس را ترک کند. پس از تعطیلات چند روزه، شرایط را با خسه و باشگاه بررسی می کنیم و بهترین تصمیم را می گیریم.
پیش از این گفته می شد لیورپول نیز به خرید این بازیکن علاقه مند است اما به نظر می رسد در حال حاضر رم در شرایط بهتری برای جذب وی قرار دارد.

برچسب‌ها: خسه پی اس جی آاس رم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

402 Paris_st.g1395/10/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi