خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سیاه جامگان
اتحاد سیاه جامگان
35
425

شفیعی: اگر خداداد بود، شرایط فرق می‌کرد

شفیعی: اگر خداداد بود، شرایط فرق می‌کرد
مربی تیم فوتبال سیاه جامگان می گوید که این تیم سلیقه کاظمی، مربی پیشین این تیم است.

به گزارش "اتحاد سیاه جامگان" و به نقل از ورزش سه، با غیبت خداداد عزیزی در نشست خبری بعد از دیدار با پرسپولیس، شفیعی مربی این تیم با حضور در نشست خبری پس از شکست گفت: این برد را به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم در روزی که خوب نبودیم این نتیجه رقم خورد. خداداد عزیزی را کنار خط نداشتیم اگر او بود شرایط خیلی فرق می‌کرد. او برای ما بمب روحیه است. در نبود عزیزی به مشکل خوردیم.

وی ادامه داد: فقط چهار، پنج بازیکن ما تجربه بازی در این جو را داشتند و ما تلاش خودمان را کردیم اما بازنده شدیم. خوب نبودیم. فوتبال همین است.

او درباره تقویت سیاه جامگان در نیم فصل، عنوان کرد: چون از وسط راه تیم را تحویل گرفته بودیم. این تیم توسط کاظمی بسته شده بود. در آن مقطع نمی‌توانستیم تیم را تقویت کنیم. عزیزی برنامه خاص خودش را دارد و چند بازیکن مد نظرش را دارد اما چون این مساله قطعی نشده به طور صد در صد حرفی نمی زنیم.

برچسب‌ها: سیاه جامگان خداداد عزیزی پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

189 گرگ کویر1395/10/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi