خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,193

پوکر خداداد عزیزی در پرسپولیس

پوکر خداداد عزیزی در پرسپولیس
تیم های ایرانی در دهه 60و 70 بر اساس نقص قوانین در کنفدراسیون فوتبال آسیا از بازیکنان کمکی در ترکیب تیم هایشان استفاده می کردند و در این بین خداداد عزیزی نقشی مهم در پرسپولیس داشت.

25 سال قبل و در روز 18آبان سال 75 خداداد عزیزی فوروارد تند و تیز باشگاه بهمن فوتبال ایران که یار کمکی تیم پرسپولیس در جام باشگاه های آسیا بود از دقیقه 65 به جای سید علی افتخاری در بازی پرسپولیس و الزورا وارد زمین شد تا با پیراهن سرخ پوشان در جام باشگاه های آسیا بازی کرده باشد.

نکته جالب توجه در این بین حضور سید علی افتخاری به عنوان یار کمکی در استقلال است که در سال قهرمانی این تیم در جام باشگاه های آسیا و کسب ستاره دوم از استقلال رشت به عنوان یارکمکی به استقلال اضافه شد و بعد از شش سال به تیم پرسپولیس پیوست و با این تیم به مقام سومی رقابت های جام باشگاه های آسیا هم رسید.

پرسپولیس در آن سال با صعود از منطقه غرب آسیا به عنوان تیم اول به همراه الزورا عراق به نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا رسید و با شکست دوباره الزورا با نتیجه 4بریک سومی آسیا را کسب کرد.

خداداد عزیزی با زدن 4 گل برای پرسپولیس که یک گل آن برابر النصر عربستان ، دو گل برابر الریان و یک گل در نیمه نهایی برابر پوهانگ استیلرز کره بود نمایشی خوبی از خود در جام باشگاه های آسیا به جا گذاشت .

برچسب‌ها: پرسپولیس پرسپولیس تهران خداداد عزیزی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

60 ☫ ایران ☫1400/08/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi