خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,336

ایران بعد از انگلیس پر تماشاگر ترین تیم!!!

ایران بعد از انگلیس پر تماشاگر ترین تیم!!!
تیم ملی ایران بعد از تیم ملی انگلیس در رده دوم پرتماشاگرترین تیم های دور مقدماتی جام جهانی قرار گرفت.

تیم های ژاپن و عربستان در حالی به مصاف هم رفتند که نزدیک به 59 هزار نفر با حضور در ورزشگاه زیبای این شهر شاهد برد شیرین 2-1 سامورایی ها برابر عربستان صدرنشین بودند تا دوباره امید به صعود به جام جهانی در این کشور شرق آسیا زنده شود. با وجود این که ژاپنی ها پرتماشاگرترین بازی هفته را رقم زدند اما باز هم نتوانستند رکورد پرتماشاگرترین بازی آسیا را از دست ایران در بیاورند چون فاصله زیادی با حضور 78 هزار نفره فوتبالدوستان ایرانی در ورزشگاه آزادی طی مصاف با کره جنوبی داشتند.
از آن جا که در قاره کهن هیچ ورزشگاهی نیست که ظرفیت آزادی تهران را داشته باشد می توان گفت رکورد ایران در راه پرتماشاگرترین تیم قاره کهن جاودانه شده و غیر قابل تهدید است، رکوردی که اگر لزوم صندلی گذاری طبقه دوم ورزشگاه آزادی نبود می توانست از این تعداد هم بیشتر شود تا در دنیا جایگاه اول را به خود اختصاص دهد اما حالا انگلیسی ها با در اختیار داشتن ورزشگاهی مدرن و بازسازی شده همچون ومبلی بالاتر از ایران در جدول پرتماشاگرترین تیم های دنیا قرار دارند زیرا آنها رکورد 83 هزار نفر را در مقدماتی جام جهانی به ثبت رسانده اند.

برچسب‌ها: ایران تماشاگر انگلیس پرتماشاگر ترین تیم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

60 1

362 اکبر سیتی1395/08/28

مردم توپ ندیده: یکم دیگه تعصب به خرج بدین میشیم اول ولی خدایی تماشاگرای ما کجا تماشا گرای اونا کجا

29 آبان (11:43)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi