خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,262

مهابادی:سپاهان تیمی بزرگ با یک مربی شایسته است

مهابادی:سپاهان تیمی بزرگ با یک مربی شایسته است
آلومینیوم اراک و نفت‌مسجدسلیمان دو تیمی هستند که با توجه شرایط نامساعدشان در جدول رقابت‌های لیگ آزادگان به مرحله یک هشتم جام‌حذفی صعود کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری سپاهان ،داود مهابادی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک، درباره دیدار هفته سیزدهمشان مقابل ایرانجوان و نتیجه‌ای که کسب کردند گفت: «۱۲ بازی خوب بازی کردیم و نتیجه‌ آنطور که باید و شاید به نفع‌مان نبود اما در این بازی عملکردمان خوب نبود؛ ولی خب شرایط بازی به نفع ما رقم خورد و توانستیم یک امتیاز از خانه حریف دشت کنیم. البته این را باید بگویم که ما ۱۰ ساعت در راه بودیم و خستگی روی روند بازی‌مان تاثیرگذار شد. علاوه بر آن هم خط دفاع ما و هم خط دفاع حریف ضعیف ظاهر شدند اما خب سعی کردیم که اوضاع را به نفع خودمان تغییر بدهیم، البته شاید شما هم درست بگویید و شانس هم در این بازی به کمک‌مان آمد.»

او درباره دیدارشان در مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی مقابل سپاهان گفت: «مصاف با سپاهان داستانش متفاوت است؛ باید حواسمان در ریکاوری خیلی جمع باشد، سعی کنیم شرایط و بدن بازیکنان را به حالت اول یعنی پیش از دیدار با ایرانجوان برگردانیم. ما تنها فرصت یک جلسه تمرین داریم و بقیه ریکاوری و بدنسازی است. به نظرم نهایتا اگر در شرایط نرمال و طبیعی قرار بگیریم بتوانیم یک بازی فکورانه را ارائه بدهیم؛ ضمن اینکه از حمایت پرشور هواداران‌مان در شهر خودمان برخورداریم چراکه این دیدار در اراک برگزار می‌شود و این برای ما یک پوئن مثبت محسوب می‌شود اگرچه سپاهان هم تیم بزرگ و پرمهره ای است و مربی شایسته و خوبی دارد. البته بازی حذفی است و هر دو تیم از هم شناخت نسبی‌ای دارند، تنها موضوعی که در این رقابت‌ها به چشم می‌آید برد و باخت است.»

وی درباره حضور معقولی و عسگری که در دیدار مقابل پیکان مصدوم شدند هم خاطرنشان کرد: «درباره رضا معقولی و جهانگیر عسگری باید بگویم که در تمرینات باید وضعیتشان بررسی شود، احتمال اینکه آنها به این بازی برسند زیاد است اما این را باید پزشکان تیم بگویند و وضعیت تمرینی‌شان.»

سرمربی آلومینیوم در پایان درباره دیدار هفته چهاردهم‌شان و زمان کمی که برای آماده‌سازی دارند هم می‌گوید: «دیدار دیگرمان در رقابت‌های لیگ آزادگان مقابل نساجی در خانه برگزار می‌شود، فاصله زمانی این بازی با جام‌حذفی تنها ۵ روز است که خیلی کم است. اگر بتوانیم از سازمان لیگ یک روز زمان بگیریم و بازی را عقب بیندازد، می‌توانیم حداقل ریکاوری بهتری داشته باشیم تا از مصدومیت جلوگیری کنیم.»

برچسب‌ها: سپاهان مهابادی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

56 ʀᴇᴀʟ ᴍᴀᴅʀɪᴅ1395/08/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi