خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,298

مورینیو: رکوردشکنی رونی فوق العاده بود

مورینیو: رکوردشکنی رونی فوق العاده بود
ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد مدعی شد که آمار گلزنی وین رونی، مهاجم تیمش، فوق العاده بوده است. یونایتد شب گذشته موفق شد 4-0 فاینورد را در هم بکوبد و کاپیتان رونی در جریان بازی با یک گل و یک پاس گل خوش درخشید. بدین ترتیب او با 39 گل به بهترین گلزن اروپایی منچستریونایتد تبدیل شد و از فان نیستلروی عبور کرد. پس از بازی مورینیو به تمجید از کاپیتان تیمش پرداخت.

و گفت:" این یک دستاورد فوق العاده است. عملکرد او مثل عملکرد تیم بود. حتی وقتی 1-0 بودیم هم مسیر داشتیم. می‌خواهیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم و در موقعیتی قرار بگیریم که تنها دو یا سه تیم در سطحمان باشند. خیلی خوب می‌شود اگر به باشگاه کمک کنیم بتواند به جامی برسد که تا به حال نرسیده و آن یعنی لیگ اروپا. می‌دانم که بزرگترین رقابت اروپایی نیست ولی باید فشار بیاوریم. باید صعود کنیم. می‌دانم بازی های حذفی زیادی وجود دارد ولی باید تلاش کنیم."

مورینیو ادامه داد:" خیلی خوشالم. با فشاری که بر شانه هایمان بود به خوبی کنار آمدیم و نمایش خیلی خوبی داشتیم.بعضی بازیکنان موقعیت بازی کردن داشتند و خوب هم کار کردند، مثلا سرجیو رومرو وقتی بازی 0-0 بود دو سیو پشت سر هم داشت و مخیتاریان هم خوب کار کرد."

برچسب‌ها: وین رونی مورینیو منچستر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

150 شیاطین ابی 141395/09/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi