خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

سپاهان از نقش جهان به نقش جهان می رسد

سپاهان از نقش جهان به نقش جهان می رسد
به گزارش سپاهان اف سی و به نقل از تسنیم، آخرین تصویری که از حضور تیم فوتبال سپاهان در نقش جهان در یاد و خاطره اهالی فوتبال مانده مربوط به فینال بازی جام حذفی سال 86 است که سپاهان در خانه موفق به شکست صباباتری شد تا با برتری در مجموع 2 بازی رفت و برگشت به عنوان قهرمانی جام حذفی دست پیدا کند.

بعد از آن بازی در نقش جهان به روی سپاهان قفل شد و جالب اینجاست که بعد از 9 سال باز هم سپاهان باید در ورزشگاه نقش جهان و در جریان مسابقات جام حذفی میزبان حریف خودش باشد. البته با توجه به صحبت‌های چند روز اخیر هنوز میزبانی نقش جهان قطعی نیست و شاید بازی به فولادشهر هم منتقل شود ولی با این وجود می‌توان امیدوار بود که نقش جهان بعد از سال‌ها در فاصله 2 روز از افتتاحش پذیرای علاقمندان به فوتبال در اصفهان باشد.

حذف‌کننده‌های دسته یکی

تیم فوتبال پارس جنوبی در بازی قبلی خودش کار سختی نداشت و عدم حضور تیم نیروی زمینی سبب شد تا این تیم بدون انجام بازی در مرحله یک سی و دوم بتواند حریف سپاهان شود. اما تیم عبدالله ویسی در بازی مرحله قبل با 4 گل تیم غذای سبز مشهد را شکست داد ولی بازی در مقابل تیم‌های دسته اولی قواعد خاص خودش را دارد.

به هر حال آنها به واسطه دوری از مسابقات لیگ برتر بسیار علاقمند هستند تا خودشان را در رسانه‌ها نشان دهند و این موضوع کار سپاهان را سخت می‌کند. پارس جنوبی در جدول لیگ دسته اول تیم ششم است و این یعنی سپاهان در صورت غفلت در بازی این مرحله ممکن است کارش به حذف هم بکشد.

در سال‌های قبل سپاهانی‌ها طعم تلخ حذف در برابر تیم‌های لیگ یکی مثل نفت آبادان و گل گهر سیرجان را چشیده‌اند و عبدالله ویسی هرگز دوست ندارد که به سرنوشت کرانچار و حسین فرکی دچار شود.

میزبانی از لیگ برتری‌های سابق

در ترکیب پارس جنوبی نام‌هایی مثل سجاد فیض‌الهی، محمدحسین مهرآزما، فرشاد محمدی، امید سینک و محمود خمیسی به چشم می‌خورد که همگی سابقه بازی در لیگ برتر را داشته‌اند و این تجربه از پارس جنوبی جم حریفی سرسخت درست کرده است.

هدایت این تیم هم بر عهده مهدی تارتار بازیکن سابق سپاهان است که در تیم‌های لیگ برتری هم کار کرده است. برنده این مسابقه هم باید به دیدار برنده بازی پیکان و آلومینوم اراک برود که بازی‌شان قرار است در تهران برگزار شود.

پیش‌بینی

سپاهان باید در بازی افتتاحیه نقش جهان حتما به پیروزی برسد تا این مسابقه هم به مانند بازی خداحافاظی محرم نویدکیا در شهرآورد فوتبال اصفهان برای هواداران این تیم خاطره تلخی به جا نگذارد. ولی پارس جنوبی هم برای باختن به اصفهان نمی‌آید و عدم شناخت کافی دو تیم از زمین بازی ممکن است به قیمت کشیده شدن بازی به وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی تمام شود.

برنامه ادامه مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی

چهارشنبه 12 آبان 95

پیکان تهران- آلومینیوم اراک، ساعت 15:30 ورزشگاه شهدا شهر قدس

پنجشنبه 13 آبان 95

صبای قم – شهدای گروس بیجار، ساعت 14 ورزشگاه یادگار امام قم
فولاد یزد- فولاد خوزستان، ساعت 14 ورزشگاه شهید نصیری یزد
اکسین البرز- ذوب‌آهن، اصفهان ساعت 15:30 ورزشگاه انقلاب کرج
نساجی مازندران – نفت تهران، ساعت 13 ورزشگاه ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

جمعه 14 آبان 95

نفت و گاز گچساران- راه‌آهن تهران، ساعت 14 ورزشگاه ورزشگاه نفت گچساران
فولاد مبارکه سپاهان- پارس جنوبی جم، ساعت 15 ورزشگاه نقش جهان( احتمالا)
نفت مسجدسلیمان- پدیده خراسان، ساعت 15 ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان
گسترش فولاد تبریز- مس رفسنجان، ساعت 14 ورزشگاه بنیان دیزل

برچسب‌ها: سپاهان اصفهان ورزشگاه نقش جهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

24 0

290 ʀᴇᴀʟ ᴍᴀᴅʀɪᴅ1395/08/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi