خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

باقریان : فصل آینده در نقش جهان بازی می کنیم .

باقریان : فصل آینده در نقش جهان بازی می کنیم .
به گزارش"سپاهان اف سی"، اصغر باقریان در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره حساسیت موجود در دیدار سپاهان و پرسپولیس به دلیل حضور او در باشگاه پرسپولیس و حاشیه‌های زیاد این بازی مانند آب‌های آلوده و قضاوت محسن قهرمانی در گذشته گفت: به لحاظ حضورم در پرسپولیس هیچ حساسیتی وجود ندارد اما برای سپاهان تمام بازی‌ها حساس است. 30 بازی حساس داریم و در هر بازی‌ هم به دنبال پیروزی هستیم. سه امتیاز این بازی را هم نیاز داریم و برای آن تلاش می‌کنیم.
وی ادامه داد: فوتبال ورزش جذابی است و دلیل اصلی آن برخورد‌ها و اتفاقات آن است. در بازی‌هایی که اشاره کردید زیبایی‌ها را نمی‌بینیم و فقط به دنبال حاشیه‌ها هستیم. اگر توجه کنیم در آن بازی‌ها کار‌های تکنیکی و فنی خوبی به نمایش گذاشته شد. عده‌ای در توهم و به دنبال مطرح کردن توطئه هستند. اگر برخورد‌ها در فوتبال نباشد، هیچ فرقی با شطرنج ندارد. هر تیمی که آمادگی بیشتری داشته باشد و از موقعیت‌های خود استفاده کند پیروز میدان می‌شود و نیازی به توطئه نیست.
مدیرعامل سپاهان با بیان اینکه برای تیمش فرقی نمی‌کند با چه قرعه ای لیگ را آغاز می‌کرد، افزود: هر تیمی دیدگاه خود را برای دیدار با رقبا دارد. برای ما فرقی نمی‌کند که در ابتدای لیگ و در چهار بازی میزبان یا میهمان باشیم چرا که باید در همه بازی‌ها پیروز شویم. از طرفی قرعه کنونی به نفع ما نیست و در نیم فصل دوم که جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا شروع می‌شود در خارج از خانه به مصاف تیم‌های قوی برویم. در کل برای تیم‌هایی که با حساب و کتاب عمل می‌کنند برنامه بازی‌های لیگ برتر چندان مهم نیست و این قرعه هم به سود ما نیست.
باقریان در پاسخ به اینکه بعد از دو هفته حضور در سپاهان، تا چه حد از این باشگاه شناخت پیدا کرده و چه تغییراتی را به وجود آورده است، اظهار کرد: در همه باشگاه‌هایی که حضور داشتم اعتقادم این بوده که در افراد حاضر در مجموعه تغییری نداشته باشم بلکه افکار آن‌ها را تغییر دهم. به دنبال حفظ افراد مجموعه هستم و می‌خواهم افکارشان را همسو با خودم کنم. برای سپاهان برنامه بلند مدت و کوتاه مدت دارم و در این زمان افکار افراد را تغییر می دهم. اگر بعد از مدتی تغییری ایجاد نشد افراد موردنظر خودشان کنار می‌روند.
مدیرعامل سپاهان درباره غیبت طولانی مدت محرم نویدکیا بعد از پیگیری‌های متعدد گفت: افکار محرم را نمی‌دانیم و تا زمانی که با او صحبت نکنم نمی‌توانم تصمیمی بگیرم. صحبت درباره محرم به مانند دادگاهی می‌ماند که کسی در آن حاضر نیست و شاهدی وجود ندارد. حتی روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها هم در این مدت نتوانسته‌اند با او صحبت کنند و فقط افرادی از سوی او نقل قول می‌کنند.
باقریان در پاسخ به این سوال که اگر بازیکن دیگری به جز محرم پاسخ تماس‌های باشگاه را نمی‌داد با او هم مدارا می‌کردند، تاکید کرد: اینطور نیست که به طور مداوم با او تماس بگیریم اما محرم هم اعتبار و شخصیت خاص خودش را دارد. قبل از محرم باشگاه سپاهان بوده و او در این مجموعه صاحب اعتبار شده است. باید صحبت های محرم را بشنویم تا ببینیم چه پیش می‌آید. عاقلانه تر این است که بعد از صحبت با محرم تصمیم بگیریم.
وی در پایان درباره پیشرفت‌ صورت گرفته در ساخت ورزشگاه نقش‌جهان، خاطرنشان کرد: با همکاری شرکت فولاد مبارکه، شرکت تجهیز و توسعه، وزارت ورزش و ... به دنبال آماده‌سازی این ورزشگاه هستیم. ظرفیت این ورزشگاه حدود 70 هزار نفر است و پروژه زمان‌بری محسوب می‌شود. با تمهیدات صورت گرفته احتمالا لیگ شانزدهم را در این ورزشگاه آغاز کنیم.

برچسب‌ها: سپاهان اصفهان باقریان نقش جهان ورزشگاه نقش جهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

388 افسی اصفهان (ح)1394/05/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi