خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,118

رونالدو هنوز شانس اول کسب توپ طلاست

رونالدو هنوز شانس اول کسب توپ طلاست
به گزارش "ورزش سه"، بعد از اعلام نامزد های دریافت توپ طلای سال 2016 توسط فرانس فوتبال ، حال گمانه زنی ها در مورد شانس های اول به اوج خود رسیده است؛ اما در بنگاه های شرط بندی بزرگ اروپایی، شانس برنده شدن رونالدو بسیار بیشتر از سایر رقبایش است.

رونالدو با وجود شروع بدش در فصل جاری، به دلیل کسب عنوان قهرمانی با رئال در چمپیونزلیگ و با پرتغال در یورو 2016، شانس اول کسب توپ طلا محسوب می شود. شانس او 1.16 به 1 پیش بینی شده است.

پس از او مسی قرار دارد که در این فصل استارتی طوفانی داشته و در 11 بازی اخیر موفق به زدن 14 گل و دادن 6 پاس گل شده است. شانس مسی 6 به 1 است.

نفر سوم هم آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید است. او در 8 بازی اخیر موفق به زدن 6 گل شده و فصل گذشته دو عنوان نایب قهرمانی با اتلتیکو در لیگ قهرمانان و با فرانسه در یورو 2016 کسب کرد؛ همچنین گریزمان آقای گل یورو 2016 نیز شد.

برچسب‌ها: توپ طلا کریستیانو رونالدو لیونل مسی آنتوان گریزمان رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 2

342 Godestgod1395/08/05

8 آبان (13:41)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi