خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,053

مسی,گل پشت گل تا توپ طلا

مسی,گل پشت گل تا توپ طلا
فوق ستاره بارسلونا تا به اینجای این فصل علی رقم مصدومیت 1 ماهه برابر اتلتیکو مادرید در هفته ی پنجم لالیگا چند شب پیش در مقابل دپورتیوو لاکرونیا در دقیقه ی 55 به بازی رفت و در دیداری حساس مقابل منچستر سیتی 90 دقیقه بازی فوق العاده ای از خود بجای گذاشت و با یک هتریک و یک پاس گل و گرفتن یک پنالتی از شاگردان پپ گوآردیولا رسما به مصدومیت خود پایان داد و یک بازگشت باشکوه به میادین داشت.
بارسلونا در نبود مسی 3 بازی کرد و در دو بازی مقابل خیخون و مونشن گلادباخ به پیروزی و در بازی سخت مقابل سلتاویگو شکست خورد.
او قبل از این در بازی اول لیگ قهرمانان 3 گل از 7 گل تیمش را مقابل سلتیک و در لالیگا در مقابل بتیس 2 گل از 6 گل در بازی مقابل لگانس 2 گل از 5 گل و در بازی مقابل دپورتیوو 1 گل از 4 گل رو زد.
در حال حاضر در جدول لیگ قهرمانان به تنهایی با 6 گل در صدر جدول قرار دارد و ادینسون کاوانی و تئو ولکات و جاشوا کیمیچ و میلیک و ... پشت سر او هستند.
او در لالیگا اسپانیا هم با 5 گل پشت سر لوئیز سوارز و آنتوآن گریژمان 6 گله هست البته با 2 بازی کمتر نسبت با رقبا.
مسی آمار عالی رو تا به اینجا از خود بجای گذاشته و احتمالا در پی رسیدن به رکورد 16 گل رونالدو در لیگ قهرمانان باشد و بتواند امسال هم مانند پارسال توپ طلای جهان را ببرد.

برچسب‌ها: مسی بارسلونا جدول گلزنان مصدومیت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

19 1

284 شکست ناپذیر1395/07/30

علی ولی11: دمت گرم مسی

3 آبان (13:38)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi