خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,050

اینیستا: در نبود مسی، باید بیشتر تلاش کنیم

اینیستا: در نبود مسی، باید بیشتر تلاش کنیم
هافبک آبی و اناری ها امیدوار است که هم تیمی اش به سرعت بهبود یابد و نیز تاکید دارد، کار تیمی، آن چیزی است که جام ها را به ارمغان می آورد. در این خبر مصاحبه کوتاهی از آندرس اینیستا را خواهید خواند.
کاپیتان بارسلونا، در روز رونمایی از کتاب جدید خود، زمانی را برای پاسخ گویی به سوالات خبرنگاران اختصاص داد؛ او نه تنها درباره عملکرد اخیر این تیم، بلکه در رابطه با مصدومیت هم تیمی خود، لیونل مسی نیز صحبت کرد. اینیستا اذعان داشت: «در نبود مسی، ما باید بیشتر تلاش کنیم. قهرمانی ها توسط - تمام اعضای - تیم رقم می خورند».

با این وجود، اینیستا - و سایر کسانی که در دنیای بارسا حضور دارند - به خوبی می دانند که مسی، جایگزین ناپذیر است. او ادامه داد: «ما امیدواریم مسی هر چه زود تر، بهبودی خود را به طور کامل بدست بیاورد».

لیونل مسی در جریان تساوی 1-1 بارسلونا و اتلتیکو مادرید مصدوم شد اما زمانی که از زمین خارج می شد، نتیجه 1 بر 0 به نفع کاتالان ها بود و تنها یک دقیقه بعد از خروج او، روجیبلانکوز ها گل تساوی را به ثمر رساندند. با این وجود اینیستا تاکید کرد: «بارسا شایسته کسب سه امتیاز بود. ما یک بازی کامل را ارائه دادیم و تنها باید به حملات خود ادامه می دادیم تا به پیروز می رسیدیم».

برچسب‌ها: اینیستا بارسلونا مسی مصدومیت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 0

229 Oldwolf1395/07/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi