خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

لیورپول 5-1 هال سیتی؛ آتش بازی قرمزها در آنفیلد

لیورپول 5-1 هال سیتی؛ آتش بازی قرمزها در آنفیلد
پس از بردهای متوالی مقابل لستر سیتی و چلسی، شاگردان کلوپ در دیداری خانگی، هال سیتی را در هم کوبیدند.

طرفداری- تیم فوتبال لیورپول توانست در چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ برتر انگلستان با نتیجه پر گل 5 به 1 هال سیتی را مغلوب کند. قرمزهای آنفیلد که پس از دو برد متوالی مقابل چلسی و لسترسیتی به این میدان پا گذاشته بودند, توانستند با ارائه یک نمایش کامل حریف خود را از میان بردارند.

در سوی دیگر میدان, تیم فوتبال هال سیتی جز صحنه گل, حرفی برای گفتن نداشت و در چندین صحنه دیگر نیز با کمک دروازه بان خود باعث شدند که اختلاف بیش از این نگردد.

ترکیب ابتدایی دو تیم

لیورپول: کاریوس، کلاوان، ماتیپ، میلنر، کلاین، هندرسون، وینالدوم، لالانا، کوتینیو، مانه و فیرمینو

هال سیتی: مارشال، المحمدی، لیورمور، دیویس، رابرتسون، دیمانده، کلوکاس، هادلستون، میسون، اسنوگرز، هرناندز
لحظات کلیدی

دقیقه 8:جیمز میلنر با یک حرکت فردی مدافع مقابل خود را دریبل می زند و توپ را از سمت چپ سانتر می کند که مدافعین هال سیتی آن را دور می کنند. توپ دفع شده جلوی پای هندرسون قرار می گیرد که او با یک شوت توپ را از کنار دروازه به بیرون می زند.

دقیقه 9: لالانا پشت محوطه جریمه هال سیتی صاحب توپ می شود و با یک پاس کوتاه در عمق مانه را صاحب توپ می کند و مهاجم 24 ساله یک پاس عرضی برای کوتینیو درون محوطه جریمه می فرستد که ضربه کوتینیو بسیار آرام است و مدافع هال توپ را از روی خط دروازه دور می کند

دقیقه 17:همکاری میلنر و کوتینیو باعث رسیدن ستاره برزیلی به پشت محوطه جریمه هال سیتی می شود و وی با یک پاس کوتاه لالانا را در همان منطقه صاحب توپ کرده و هافبک انگلیسی با یک ضربه آرام توپ را به سمت راست دروازه حریف هدایت می کند تا قرمزها 1 به 0 پیش بیفتند

دقیقه 29: روی اشتباه مدافعین هال سیتی, توپ در عمقی برای مانه فرستاده شده و او با یک پاس عرضی کوتینیو را صاحب توپ می کند. ضربه کوتینیو توسط ال محمدی از روی خط دروازه با دست برگردانده می شود و داور علاوه بر اخراج وی یک پنالتی به نفع لیورپول اعلام می کند

دقیقه 30: جیمز میلنر پشت ضربه پنالتی می ایستد و با یک ضربه زمینی به سمت راست گل دوم لیورپول را به ثمر می رساند.

دقیقه 31: مانه پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده و پس از یک حرکت پا به توپ در عرض زمین,اقدام به شوت زنی می کند که ضربه او پس از برخورد به پای مدافع هال سیتی به تیرک افقی دروازه برخورد می کند

دقیقه 32: لیورپولی ها کرنر کوتاه کار می کنند و فیرمینو صاحب توپ شده و یک پاس رو به عقب به مانه می دهد که ضربه او از بالای دروازه به بیرون می رود.

دقیقه 35: لیورپولی ها برای چندمین بار با پرس خود توپ را از بازیکنان هال سیتی می گیرند و توپ به وینالدوم می رسد. وی از پشت محوطه اقدام به شوت زدن می کند که با واکنش خوب دروازه بان هال سیتی توپ راهی کرنر می شود.

دقیقه 36: جیمز میلنر باز هم از سمت چپ نفوذ می کند و توپ را به لالانا می سپارد. هافبک انگلیسی پشت محوطه جریمه در عرض حرکت کرده و توپ را به مانه می دهد و وی نیز با یک ضربه آرام به گوشه سمت چپ دروازه گل سوم لیورپول را به ثمر می رساند تا هال سیتی در همان نیمه اول تسلیم شود.

دقیقه 45: قبل از سوت پایان بازی در نیمه اول لالانا با یک پاس در عمق از بالا سر مدافعان هال, مانه را صاحب توپ کرده و پاس وی درون محوطه, وینالدوم را صاحب توپ می کند که ضربه او به سمت مرکز دروازه است و دروازبان به راحتی دفع می کند

دقیقه 51: میلنر به راحتی یک کرنر تقدیم هال سیتی می کند. کرنر آن ها را مدافعین لیورپول ناقص دفع کرده و توپ جلوی میلر افتاده و وی با یک شوت دروازه کاریوس را باز می کند تا اولین حمله جدی هال سیتی به دروازه لیورپول منجر به گل شود.

دقیقه 52: لیورپولی ها پس از گل خورده در صدد زدن جبران برمی آیند. لالانا پاس کوتاهی به کوتینیو در پشت محوطه جریمه می دهد و وی با یک ضربه پای راست و محکم, گل چهارم لیورپول را به ثمر می رساند

دقیقه 71: استوریج تازه به میدان آمده به جای لالانا با یک حرکت فردی در محوطه جریمه از حریف پنالتی می گیرد که میلنر نیز مانند گل دوم لیورپول, توپ را به همان سمت راست می زند و گل پنجم لیورپول شکل می گیرد.

برچسب‌ها: لیورپول کلوپ لیگ جزیره هال سیتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

294 سیناپلیس1395/07/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi