خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

در ایتالیا به امثال گاوی و یامال بازی نمی رسید!

در ایتالیا به امثال گاوی و یامال بازی نمی رسید!
اسطوره ایتالیایی ضمن انتقاد از فرهنگ رایج در فوتبال ایتالیا گفت که پدیده‌های جوان لاماسیا اگر در ایتالیا بودند، در سری C بازی می‌کردند.در دو سه سال اخیر بازیکنانی چون فرمین لوپز، لامین یامال، الخاندرو بالده، گاوی و اخیرا مارک گویو، از لاماسیا وارد ترکیب تیم اول بارسلونا شده‌اند. در دوران رکود اقتصادی، ژاوی به چند بازیکن جوان فرصت حضور در تیم اصلی را داده و نتیجه نیز گرفته است.

جانفرانکو زولا، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و چلسی، در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت، درباره لاماسیا صحبت کرد: «در اسپانیا، بازیکنان متولد 2006 برای بارسلونا گل می‌زنند، در ایتالیا این دسته بازیکنان در سری C بازی می‌کنند، چرا؟ چون از نظر فرهنگی آمادگی مدیریت آنها را نداریم. بازیکنان تا 18 سال در هیچ جای دنیا آمادگی لازم را ندارند. خطا به عنوان بخشی از فرایند بلوغ پذیرفته می‌شود ولی در ایتالیا ما بیش از حد به نتیجه گیری زودهنگام وابسته هستیم، بدون اینکه به بلند مدت فکر کنیم. سخت‌ترین سرمایه گذاری پول نیست، بلکه روی زمان است.»
زولا در مورد رسوایی شرط‌بندی غیرقانونی در ایتالیا و محرومیت فاجولی و تونالی گفت: «من عاشق ورزش هستم و می‌توانم تصور کنم که افراد درگیر در چه شرایطی هستند. آنها اکثرا بچه هستند و رفتار بدی داشتند. خودم زمانی همسن آنها بودم و اشتباهاتی نیز داشتم. شما باید مسئولیت‌ها را به عهده بگیرید و به جلو بروید. این یک بیماری است و باید درمان شود. امیدوارم این بازیکنان که محروم شده‌اند، درس‌های لازم را بگیرند.»

برچسب‌ها: بارسلونا گاوی لامین یامال جانفرانکو زولا لاماسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

67 Alpha Star1402/08/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi