خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,822

کیهیل: اگر روی ماه هم بودید می توانستید ببینید که بر روی من

کیهیل: اگر روی ماه هم بودید می توانستید ببینید که بر روی من
چلسی تنها 18 دقیقه زمان نیاز داشت تا از سوانسی سیتی پیش بیفتد. اما پنالتی گیلفی سیگوردسون و گلزنی فر باعث شد تا آن ها با نتیجه 1-2 عقب بیفتند. کیهیل معتقد است که لروی فر بر پای او ضربه ای را وارد کرد و سپس صاحب توپ شد. با این حال دیگو کوستا با گل دقیقه 81 خود مانع شکست آبی پوشان لندنی شد.

به گزارش Espn، کیهیل پس از بازی با گذاشتن یک توئیت به تصمیم داور مسابقه واکنش نشان داد. اما چندی بعد این توئیت را پاک کرد. با این حال کیهیل نتوانست تا بر نارضایتی خود غلبه کند و در مورد این صحنه به خبرنگاران گفت:

کاملا واضح بود که بر روی من خطا صورت گرفته است. بسیار نا امید شده ام. شما می توانستید بر روی ماه باشید و از آن جا ببینید که بر روی من خطا شده است. مشخص بود که فر بر من ضربه ای را وارد کرد، این مسئله مانند روز روشن است. نادیده گرفتن این موضوع مرا بیش از پیش عصبانی می کند. برای هواداران این مانند سرگرمی است اما بازیکنان از این تصمیم ها آسیب می بینند. این اتفاق من و تیمم را کشت. ما دو امتیاز را از دست دادیم که در لیگ برتر بسیار مهم است. به چهره من نگاه کنید. این شگفت انگیز است. به داور گفتم که سه نفر از شما می توانستید که این صحنه را ببینید. اما آن ها به من گفتند که ما چنین اتفاقی را ندیدیم. برای من این شگفت انگیز است.
این تساوی باعث شد تا چلسی در جایگاه دوم قرار گیرد. آن ها در روز جمعه و در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف لیورپول می روند.

برچسب‌ها: کیهیل چلسی ناداوری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

179 Chelsea London1395/06/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi