خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,827

چلسی ۳ -۰ برنلی

چلسی ۳ -۰ برنلی
چلسی در سومین دیدار خود از لیگ برتر موفق شد با نتیجه چلسی ۳ -۰ در استمفورد بریج از سدّ برنلی بگذرد و به سومین برد پیاپی خود دست یابد.

به گزارش کانون رسمی‌ هواداران چلسی در ایران، آبی‌ پوشان لندن با ترکیب کورتوا، تری، کیهیل، آزپلیکویتا، ایوانوویچ، ماتیچ، کانته، اسکار، ویلیان، هازارد و کوستا به مصاف برنلی رفت.

دقیقه ۸ ماتیچ با توپ گیری خوب خود هازارد را صاحب توپ کرد و این بازیکن با یک حمل توپ ۵۰ متری با بغل پا از پشت محوطه جریمه توپ را به گوشه دروازه برنلی فرستاد تا چلسی ۱-۰ جلو بیفتد.

دقیقه ۱۰ هازارد باز هم ۲،۳ بازیکن برنلی را دریبل زد اما پاسش به کوستا در محوطه جریمه نرسید.

دقیقه ۱۴ پاس کاری فوق‌العاده از ویلیان اسکار و کوستا به کوستا ختم شد. اما شوت هازارد را از روی خط دروازه مدافع برنلی بیرون کشید تا توپ به کرنر برود. روی همین کرنر توپ پشت محوطه جریمه به کیهیل رسید اما شوت کیهیل با اصابت به مدافع برنلی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶ ضربه سر جان تری از روی نقطه کرنر در دستان هیتون دروازبان برنلی آرام گرفت.

دقیقه ۳۶ پاس کاری عالی‌ ویلیان، اسکار و کوستا به شوت کوستا از محوطه ۶ قدم ختم شد. اما باز هم هیتون در یک واکنش خوب توپ را دفع کرد.

دقیقه ۴۰ کوستا پس از یک تو سر توپ خوب ویلیان را صاحب توپ کرد و این بازیکن با یک پا عوض کردن از زاویه بسته با شوتی محکم و زمینی‌ حساب کار را ۲-۰ به سود چلسی کرد.

دقیقه ۴۲ اولین حرکت برنلی به موقعیت خوب برای آرفیلد هافبک برنلی ختم شد اما شوت زمینی‌ این بازیکن خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۹ حرکت عالی‌ کوستا با خطای مدافع برنلی پشت محوطه جریمه خاتمه یافت اما شوت ویلیان از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۱ ضدّ حمله روی حرکت هازارد و توپی که به کوستا رساند می توانست به گل سوم این تیم تبدیل شود، اما شوت این بازیکن را باز هم هیتون مهار کرد.

دقیقه ۵۵ سانتر ویلیان پشت محوطه جریمه با ضربه والی‌ استثنائی هازارد همراه شد که هیتون ابتدا توپ را دفع کرد. در ریباند جان تری دروازه خالی‌ را از محوطه ۶ قدم نتوانست باز کند.

دقیقه ۵۸ تو سر توپ هازارد روی کرنر ویلیان با شوت پای چپ این بازیکن همراه بود اما توپ با اختلاف میلی‌ متری به بیرون رفت.

دقیقه ۶۱ توپ ویلیان در ضدّ حمله به هازارد رسید اما شوت زمینی هازارد را هیتون مهار کرد اما در ریباند کوستا نتوانست خود را به توپ برساند.

دقیقه ۷۶ اولین تعویض چلسی صورت گرفت و ویلیان در میان تشویق هواداران جای خود را به موزس داد.

دقیقه ۷۹ میشی‌ باتشوایی و پدرو به جای کوستا و هازارد به زمین مسابقه آمدند. ادن هازارد در این دیدار در کنار انگولو کانته که با توپ گیری‌های فوق‌العاده اش مجال بازی به برنلی نمی داد، ستاره های بی‌ چون و چرای زمین بودند.

دقیقه ۸۵ باتشوایی با یک حرکت در عرض و به هم ریختن مدافعین برنلی موقعیت خوبی‌ را نصیب خودش کرد اما شوت این بازیکن دقت لازم را نداشت.
دقیقه ۸۹ مارک کلاتنبرگ داور مسابقه با یک آوانتاژ فوق‌العاده اجازه داد پاس خوب باتشوایی به پدرو در عرض زمین ادامه داشته باشد، سپس پدرو با پاس عرضی استثنائی و با پای چپ توپ را به موزس دیگر تعویضی چلسی رساند تا این بازیکن با یک ضربه تک ضرب گل سوم چلسی را به ثمر برساند و حساب کار را ۳ -۰ کند. جالب اینجاست تمامی بازیکنان تاثیر گذار در این گل یار‌های تعویضی چلسی بودند.

دقیقه ۹۲ ضد حمله چلسی توسط موزس پایه گذاری شد و توپ به پدرو رسید. سپس وی با پاس خودش آزپلیکویتا را صاحب توپ کرد اما ضربه زمینی‌ و تک ضرب این بازیکن را باز هم هیتون دفع کرد.

برچسب‌ها: چلسی نیوز چلسی چلسی برنلی لیگ جزیره

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

271 چلسی9811395/06/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi