خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ملوان
اتحاد ملوان
22
1,441

الگیلانو...بدون توهین

الگیلانو...بدون توهین
فردا وارد هفته چهارم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور خواهیم شد. مهمترین بازی این هفته دربی گیلان است . جایی که ملوان با دو امتیاز کمتر در برابر سپیدرودی می ایستد که تا اکنون 7 امتیاز کسب کرده است.
به گزارش "ورزش سه"، دربی گیلان معروف به ال گیلانو با حضور تیم های ملوان و سپیدورد رشت بعد از سال ها و شاید بعد از یکی دو دهه است که برگزار می شود و چه خوب که تغییر در برگزاری تغییر در برخی از عادت زشت را هم موجب شود. مثل درگیری طرفداران دو تیم. فحاشی روی سکوها و بازی زشت در زمین.
فوتبال گیلان این توانمندی را دارد که به طرفداران ملوان و سپیدرود شوق و امیدواری به آینده را هدیه کند. باخت در این بازی چیزی نه از ارزش های ملوان کم می کند و نه سپیدرود چون این فقط یک بازی است. برزیل در جام جهانی 7 گل از آلمان خورد اما قهرمان المپیک شد. فوتبال ادامه دارد و زیبایی آن به این است که هیچ تیمی از حرکت نایستد. چه تیمی که پیروز می شود و چه تیمی که می بازد. از همه مهمتر نفس فوتبال رقابت و لذت بردن است. نشان دادن توانمندی ها نه به رخ کشیدن زور بازو و حنجره.
فوتبال از دست تساوی های پی در پی و کیفیت دربی تهران خلاص شده است و یکی دو فصلی است استقلال و پرسپولیس هر گاه با هم رویارو می شوند بازی پر برخورد و گاها پر گل می شود. امیدواریم ال گیلانو هم با همه حساسیت هایش این چنین شود. این به سود هر دو تیم است. به سود تماشاگران و در نهایت فوتبال باشگاهی. کما اینکه در گذشته هم این چنین بوده. ملوان و سپیدرود بازی داشتند مردم بیشتر به استادیوم می آمدند. به خاطر حضور ستاره ها در ترکیب این دو تیم و اینکه فوتبال بهتری نسبت به همیشه می دیدند. باید از حاشیه کاسته و به متن اضافه شود.
جالب اینکه دربی گیلان را محسن ترکی سوت خواهد زد.

برچسب‌ها: الگیلانو رشت گیلان ملوان سپیدرود

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

328 Reds Palace1395/06/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi