خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,316

ستاره:مورینیو نبود.میلان را ترجیح میدادم.

ستاره:مورینیو نبود.میلان را ترجیح میدادم.
مهاجم سوئدی و گلزن منچستریونایتد می‌گوید دو بار پیشنهاد بازی در لیگ برتر را رد کرده است، ولی به خاطر ژوزه مورینیو ترجیح داد تا در این لیگ بازی کند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از ایندیپندنت، زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم گلزن منچستریونایتد توانست با زدن گل برتری در سوپرجام انگلیس، عنوان قهرمانی را برای تیمش به ارمغان بیاورد.او همچنین در لیگ برتر نیز نمایش خوبی داشته است و توانسته سه بار در سه بازی گلزنی کند.

ایبراهیموویچ 34 ساله بعد از یک دوره درخشان در پاری ‌سن‌ ژرمن، جایی که بهترین گلزن تاریخ این باشگاه نیز شد، به منچستریونایتد آمد تا بار دیگر با ژوزه مورینیو، سرمربی سابقش کار کند.

ایبرا در مورد حضور در لیگ برتر گفت‌: در دو مقطع نزدیک بود که به لیگ برتر بیایم و شانس بازی در این لیگ را پیدا کنم. یک بار آرسنال من را خواست و نزدیک بود که به این تیم بروم و یک بار هم منچسترسیتی ولی این اتفاق رخ نداد. نیازی هم برای من نبود که بخواهم در لیگ برتر بازی کنم اما در نهایت وقتی ژوزه مورینیو به من پیشنهاد داد که برای منچستریونایتد بازی کنم، نتوانستم آن را رد کنم. چه کسی می‌تواند فرصت کار کردن با مورینیو را از دست بدهد؟ او می داند برای رسیدن به موفقیت چه ابزاری نیاز است. در اینتر از او خیلی چیزها یاد گرفته بودم، مورینیو مغز متفکر است. از این که با او در یونایتد کار می‌کنم، خوشحال هستم.

منچستریونایتد شنبه هفته‌ آینده ساعت 16 به وقت ایران باید در داربی شهر منچستر برابر منچسترسیتی به میدان برود. هر دو تیم 9 امتیازی هستند و همراه با چلسی در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارند.

برچسب‌ها: زلاتان ابراهیمویچ مورینیو منچستر یونایتد منچسترسیتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 2

224 چرزه خون (ح)1395/06/14

Lمحمد رجا: اوف چی بگم

16 شهریور (00:55)


ᵐᵒᶰᵒᵐᵉᶰᵗᵃˡ: از وقتی منچستر اومده خوش تکنیک تر شده

15 شهریور (12:48)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi