خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار هامبورگ
اتحاد هامبورگ
42
441

فصلی حیاتی برای حلیلویچ

فصلی حیاتی برای حلیلویچ
سایت bundesligafanatic به بررسی وضعیت بازیکن هامبورگ در بوندسلیگا می پردازد که فصلی حیاتی را دارد.

بوندسلیگا چند روز دیگر آغاز می شود و تیم ها با آرایش جدید خود پای به این میادین می گذارند. در این بین بازیکنان زیادی هستند که انتظار زیادی از آن ها می رود. سایت BundesligaFanatic ، بازیکنی از تیم هامبورگ را مورد بررسی قرار داده است و داشتن فصلی فوق العاده را برای این بازیکن، امری لازم دانسته است.

آلن حلیلویچ – هامبورگ
بازیکن سابق بارسلونا برای نخستین بار در بوندسلیگا بازی خواهد. این بازیکن کروات یکی از با استعداد ترین بازیکنان جوانی است که در بارسلونا موفق نبوده است. ولی اکنون این فرصت را دارد که در هامبورگ خود را اثبات کند. آلن فصل گذشته به صورت قرضی در اسپورتینگ خیخون بازی کرد. این بازیکن 20 ساله اگر بتواند در هامبورگ نمایش های درخشانی داشته باشد، می تواند در رده ملی و بین المللی هم خیلی زود به رده های بالاتر برسد و حتی به بارسلونا بازگردد چرا که بارسلونا با پرداخت 10 میلیون یورو می تواند حلیلوویچ را به نیوکمپ بازگرداند.

برچسب‌ها: بوندسلیگا هامبورگ حلیلویچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

184 استقلال. شهرک1395/06/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi