خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرلورکوزن
اتحاد بایرلورکوزن
51
432

گزینه جدید لورکوزن برای تقویت خط دفاعی

گزینه جدید لورکوزن برای تقویت خط دفاعی
بایرلورکوزن خواهان به خدمت گرفتن کارلوس سالسیدو، مدافع میانی گوادالاخارا مکزیک است.
پس از مطرح شدن نام جاناتان تاه، مدافع 19 ساله هامبورگ و آنتونیو رودیگر، مدافع 22 ساله اشتوتگارت برای افزوده شدن به تیم روگر اشمیت در بای آرنا، اکنون نام بازیکنی از مکزیک به گوش می رسد. کارلوس سالسیدو تیم ملی کشورش را در مسابقات جام ملت های آمریکای جنوبی ( کوپا آمریکا) همراهی می کند. این مدافع 21 ساله زمستان 2015 از سالت لیک آمریکا به گوادالاخارا کشورش پیوست و اکنون علاوه بر بایرلورکوزن، از بروژ بلژیک، پی اس وی آیندهوون و آژاکس آمستردام هلند پیشنهاد دارد. گفته می شود آینده سالسدو 188 سانتی متری در اروپا رقم خواهد خورد.
به نقل از کیکر، لورکوزن به تازگی قرارداد قرضی پاپادوپولوس را دائمی کرده، آندره رامالیو سیلوا را از سالزبورگ اتریش به خدمت گرفته و از آن طرف با امیر اسپاهیچ قطع همکاری کرده و فیلیپ وولشاید را به استوک سیتی فروخته است و اشمیت در کادر بازیکنانش خود را نیازمند یک مدافع میانی دیگر می بیند.

برچسب‌ها: مکزیک هامبورگ اشتوتگارت بوندسلیگا بایرلورکوزن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

379 استقلال‌ تهران1394/03/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi