خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,262

خلیل زاده: برای ویسی آرزوی موفقیت دارم

خلیل زاده: برای ویسی آرزوی موفقیت دارم
وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع سپاهان معتقد است که قهرمان شدن در لیگ امسال بسیار سخت است و مدعیان زیادی دنبال کسب این عنوان هستند.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، شجاع خلیل‌زاده درباره عملکرد سپاهان و گرفتن شش امتیاز در چهار بازی ابتدایی لیگ برتر شانزدهم گفت: ما اگر ۹ امتیاز می‌گرفتیم خیلی خوب بود، اما این را هم باید در نظر گرفت که سپاهان تغییرات زیادی نسبت به فصل گذشته داشت و تیم ما جوان‌تر شده است. ما نیاز به هماهنگی داریم و به همین دلیل باید منتظر زمان باشیم. فکر می‌کنم عملکرد بدی نداشتیم و به‌عنوان مثال در بازی با پدیده قطعا باید برنده می‌شدیم که این اتفاق رخ نداد. در بازی با صنعت نفت اما عملکرد ضعیفی داشتیم. امیدوارم با شروع مجدد لیگ پیکان را شکست بدهیم و شرایط بهتری داشته باشیم.

او درمورد اینکه آیا سپاهان مدعی جدی قهرمانی خواهد بود، عنوان کرد: سپاهان همیشه مدعی قهرمانی است و امسال هم دنبال این عنوان است. البته در لیگ امسال رسیدن به قهرمانی بسیار سخت است، چون مدعیان زیادی دنبال کسب این عنوان هستند. من برای عبدالله ویسی در سپاهان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بهترین نتایج را بگیریم.

خلیل‌زاده درمورد اینکه آیا تعطیلی طولانی رقابت‌های لیگ برتر باعث افت فنی بازیکنان و مسابقات نخواهد شد، عنوان کرد: به هر حال این وقفه‌های ممکن است تأثیرگذار باشد، ولی تیم ملی ایران بسیار مهم است و ما باید دعا کنیم تا تیم ملی کشورمان به جام جهانی برود.

برچسب‌ها: شجاع خلیل زاده سپاهان داخلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 0

174 استقلال4طهران1395/05/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi