خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,262

خلیل‌زاده شنبه رسما پرسپولیسی می‌شود

خلیل‌زاده شنبه رسما پرسپولیسی می‌شود
شجاع خلیل زاده امروز مقابل استقلال آخرین بازی خود را برای تیم سپاهان انجام داد و با پایان قراردادش رسما از این تیم جدا شد. خلیل زاده که از مدت ها پیش مد نظر مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار گرفته بود، چندباری تا مرز حضور در جمع سرخپوشان پایتخت هم رفت اما با مخالفت سپاهانی ها این انتقال هربار منتفی شد.
حالا با پایان قرارداد خلیل زاده با سپاهان این مدافع بازیکن آزاد است و با خیالی آسوده می تواند با پرسپولیس قرارداد امضا کند. او از چند روز قبل مذاکرات نهایی اش را با پرسپولیسی ها انجام داده و روز شنبه برای امضای قرارداد رسما به باشگاه پرسپولیس می رود.
بر این اساس خلیل زاده قراردادش را با پرسپولیس رسما ثبت می کند تا اولین بازیکن جدیدی باشد که برای لیگ هفدهم به جمع سرخپوشان ملحق می شود.
خلیل زاده در پایان دیدار امروز با استقلال درباره توافقش با پرسپولیس گفت: «قراردادم با سپاهان تمام شده است. دوست دارم درباره آینده‌ام تصمیم بگیرم. من رنگ قرمز را دوست دارم و در طول لیگ بارها از این رنگ‌ها استفاده کرده‌ام. پرسپولیس هم بزرگترین تیم آسیاست. هر بازیکنی دوست دارد در این تیم بازی کند. فصل تمام شده و این حق را دارم درباره آینده تصمیم بگیرم.»

برچسب‌ها: شجاع خلیل زاده سپاهان پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

233 Shahrvandramsar1396/02/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi