خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,939

تصمیم قطعی دروازه بان ملی پوش برای ترک باشگاه منچسترسیتی

تصمیم قطعی دروازه بان ملی پوش برای ترک باشگاه منچسترسیتی
خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :
بعد از نیمکت نشینی جو هارت در هفته اول لیگ برتر برابر ساندرلند، این دروازه بان ۲۹ ساله انگلیسی تصمیمی قطعی برای جدایی از منچسترسیتی گرفته است.
کلودیو براوو ، سنگربان شیلیایی بارسلونا در آستانه پیوستن به من سیتی قرار دارد و احتمالا هارت طی روزهای آینده مقصد بعدی خود را مشخص خواهد کرد.
اخبار حاکی ازاین است که گواردیولا به هارت اطیمنان داده که سنگربان اول نخواهد بود و هارت برای از دست ندادن جایگاهش در تیم ملی انگلیس ، قصد جدایی از سیتیزن ها را دارد.
جو هارت با بیش از ۱۰ سابقه بازی در منچسترسیتی، احتمالا به یکی از دو تیم اورتون و سویا خواهد پیوست که کارشناسان، شانس اورتون را بیشتر می دانند.

گفتنی است دلیل اصلی تمایل پپ گواردیولا به فروش هارت، ضعف این دروازبان در بازی با پا است در حالیکه پپ معتقد است در زمان مالکیت بر توپ، دروازبان باید در نقش مدافع آخر عمل کند و بازیسازی از این نقطه آغاز می شود

برچسب‌ها: فوتبال انگلستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

188 آرسنال لنگرود1395/05/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi