خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,346

برانکو آب پاکی را روی دست رضاییان ریخت

برانکو آب پاکی را روی دست رضاییان ریخت
ه گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز ، برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین نوبت صبح پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره فسخ قرارداد رامین رضاییان و علاقمندی او برای بازگشت به این تیم اظهار کرد: علاقه رامین برای بازگشت را درک می‌کنم اما شما پیشنهاد کنید چه کسی را از فهرست تیم‌مان خارج کنیم؟ آیا حسین ماهینی بازیکن مناسبی است؟ در تیم‌مان بازیکنی نداریم که بتوانیم از او صرف نظر کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره پیروزی تیمش در تبریز مقابل گسترش فولاد نیز گفت: لیگ تازه آغاز شده است و ما دو بازی سخت را در خارج از تهران برگزار کردیم. توانستیم در خانه سایپا و گسترش فولاد دو پیروزی را کسب کنیم تا به این جا عملکرد خیلی خوبی داشتیم و طبیعی است که خوشحال باشیم. سعی می‌کنیم این روند را ادامه بدهیم.

او درباره فحاشی برخی از هواداران تبریزی به فرشاد احمد زاده هم خاطر نشان کرد: این اتفاقات در همه جای دنیا رخ می‌دهد و هواداران گاهی اوقات این کار را انجام می‌دهند اما این مسائل مهم نیست و مهم پیروزی تیم ماست.

برانکو در پاسخ به این سوال که چرا با وجود این که گفته بود 48 ساعت پس از دیدار فولاد خوزستان، دروازه‌بان جدید خارجی تیمش معرفی می‌شود اما این اتفاق نیفتاده است نیز تصریح کرد: صحبت‌ها و توافق‌ها در حال انجام شدن است. مراحل اداری و اخذ ویزا طول می کشد و زمانی که قرارداد دروازه‌بان خارجی منعقد شد، متوجه می‌شوید او چه کسی است. اگر الان نام او را بگوییم، مشکل‌ساز می‌شود.

برچسب‌ها: برانکو رضاییان پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

42 17

456 مقاومت قائمشهر1395/05/17

Persepolisi: اصلا درست نیست لحظه ی خوشحالیمون بعداز گلش ب ۶دق لالیا روفراموش و یاغی صداش کنیم.وقتی گفت پشیمونم باید بخشیده بشه.

18 مرداد (18:05)


18 مرداد (13:25)


لیونل مسی2017: دوستان یه سئوال به نظرتون کیسه کشا امسال میمونن تو لیگ برتر یا ساله دیگه میخوان نفت مسجد سلیمان رو بسوزنن

18 مرداد (12:24)


جبهه اصولگرایان: پرسپولیس به این یاغی نیازی نداره

18 مرداد (11:06)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi