خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,579

قلعه‌نویی: همه آرزوی بازیکنان تراکتور را دارند

قلعه‌نویی: همه آرزوی بازیکنان تراکتور را دارند
به گزارش "مستر90" و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، امیر قلعه نویی در پایان تمرین روز گذشته تراکتورسازی در تبریز در جمع بازیکنان اظهار داشت: سرمربی تیم تراکتورسازی در این دیدار اظهار داشت: پیرو صحبت‌های آقای آجورلو باید اشاره کرد که واقعیت قضیه این است که آدم‌های بزرگ هدف‌های بزرگی دارند و شما آدم‌های بزرگی هستید.
وی افزود: سال گذشته نیز ما می‌توانستیم به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم و در حال حاضر هر تیمی آرزو دارد تک‌تک شما را در اختیار داشته باشد.
امیر قلعه‌نویی تأکید کرد: سردار آجورلو امتحان خود را درگذشته پس داده است و ورزشگاه دستگردی باقیات‌صالحاتی بود که ایشان بر جای گذاشت. تیم مدیریتی اگر جلوتر از ما نباشد عقب‌تر از ما نیست و تلاش زیادی برای موفقیت تیم به کار می‌گیرد.
سرمربی سرخ پوشان تصریح کرد: همه این تلاش‌ها منوط به این است که در زمین مسابقه پیروز باشیم و شما دیدید که هواداران پس از بازی النصر چگونه تیم را تشویق کردند و این نشان‌دهنده فهم فوتبالی آن‌هاست. من از الآن به این فکر می‌کنم که کدام 11 نفر را در ترکیب قرار دهم و واقعیت فوتبال این است که باید در زمین مسابقه ریاضت بکشیم و برای کسب موفقیت بدویم و خسته نشویم.
قلعه‌نویی در پایان گفت: آجورلو در پاس نشان داده که مدیری با عملکرد عالی است و انشاءالله خدا و اهل‌بیت هم کمک می‌کند که شرمنده مردم نشویم و به خواسته‌هایمان برسیم.

برچسب‌ها: تراکتور قلعه نویی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

213 تراکتوراف سی 95 (ح)1395/03/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi