خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,579

قلعه‌نویی: ذوب آهن بسیار خطرناک است

قلعه‌نویی: ذوب آهن بسیار خطرناک است
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به بازی سنگین فردا مقابل ذوب آهن در نیمه نهایی جام حذفی، گفت: این تیم در 50 متر نزدیک به دروازه بسیار خطرناک ظاهر می‌شود و مهدی رجب زاده نیز بازیکنی است که نیاز به تعریف ندارد و می‌تواند الگویی برای تمامی بازیکنان باشد.
سرمربی تراکتورسازی همچنین گفت: ذوب آهن تیمی است که چندین سال با برنامه و خوب بازی می‌کند و نقاط ضعف و قوت بسیار زیادی دارد. تجزیه و تحلیل بیرونی هر تیم با شرایط داخل زمین بسیار متفاوت است. بازی این تیم را بعد از بازی با نفت آنالیز کردیم. دو بازیکن به این تیم ‌اضافه شده است و امیدوارم که فردا وضعیت چمن فولاد شهر خوب باشد چرا که در بازی قبل همانند این بود که روی آسفالتی بازی می کردیم که چمن داشت. امیدوارم که باشگاه ذوب آهن با مدیران خوبی که در اختیار دارد وضعیت زمین خود را مناسب تر کند هر چند که فولادشهر نسبت به سایر زمین‌های فوتبال در کشور دارای وضعیت خوبی است. این نکته را باید در نظر داشت که ذوب آهن در طی این چند سال بار سپاهان را نیز از نظر نداشتن زمین چمن کشیده و این موضوع، سرعت بی کیفیت شدن زمین فولاد شهر را بالا برده است.

برچسب‌ها: قلعه نویی تراکتور ذوب آهن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

152 مرد ها1395/10/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi