خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,726

بدهي نفت به منصوريان؛ يک ميليارد و دويست ميليون تومان ناقابل!

بدهي نفت به منصوريان؛ يک ميليارد و دويست ميليون تومان ناقابل!
در حاليکه اين روزها ماجراهاي مربوط به انتقال غيرفوتبالي نفت از تهران به انزلي، باعث شده تا فضاي فوتبال کشور تحت تاثير قرار گيرد، يک نکته جالب درباره درباره نفت در نظر گرفته نشده است.

به گزارش سايت نود، باشگاه نفت بدهي‌هاي سنگيني دارد و البته در قانون واگذاري باشگاه‌ها در آيين‌نامه‌هاي سازمان ليگ، واگذاري باشگاه بدهکار ممنوع است.

آن وقت وزارت نفت تصميم گرفته نفت تهران را با بدهي‌هاي سرسام آور و بر خلاف قانون واگذار کند. جدا از مخالفت‌هاي فدراسيون فوتبال و هيات فوتبال استان تهران و سازمان ليگ، ماجراي بدهکار بودن اين باشگاه هم براي خودش مساله‌اي است.

جالب اينجاست که در چند وقت گذشته به نوعي سعي شده که عليرضا منصوريان سرمربي کنوني استقلال را هم عامل نابودي نفت بدانند و حتي يکي دو بازيکن نفت هم درباره منصوريان صحبت کرده بودند و او را عامل اتفاق‌هاي نفت مي‌دانستند.

با عليرضا منصوريان سرمربي جديد استقلال در اين باره صحبت کرديم. او که خيلي از اتفاق‌هاي چند روز گذشته ناراحت بود گفت: من نمي‌دانم چرا برخي آقايان چشم‌هايشان را بسته‌اند. من که سرمربي نفت تهران بوده ام خوب مي‌دانم که در اين تيم چه خبر است. خوب مي‌دانم که چه کساني دوست دارند نفت واگذار شود. چطور آن زمان که بازيکنان تيم نفت نيمرو مي‌خوردند و پول اسکان در هتل را نداشتيم و از جيب خرج تيم را مي‌دادم عامل نابودي نفت نبودم؟ حالا که کمر به نابودي نفت تهران و فوتبال تهران بسته اند، من شده ام عامل نابودي؟»

منصوريان مي‌گويد تمرکزش روي بستن استقلال است اما در ادامه مي‌گويد:« نمي‌خواهم بيشتر از اين صحبت کنم و تمرکز روي استقلال است اما من همين الان نزديک به يک ميليارد و دويست ميليون تومان از باشگاه نفت طلب دارم. تا به الان چيزي گفته ام؟ به روي کسي آورده‌ام؟ حالا که عامل نابودي نفت معرفي شده ام مجبور شدم زبان باز کنم و حرف بزنم. آن روزهايي که با دست‌هاي خالي در ليگ قهرمانان آسيا مي‌درخشيديم را فراموش کرده‌اند؟ آن زمان نفت را من نابود کردم که به مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا بردم. بله آن زمان من نفت را نابود کردم که در تهران استقلال و پرسپوليس را مقابل چشمان چند ده هزار نفري هوادارانشان برديم. اگر اينها نابود کردن است، من قبول مي‌کنم که عامل نابودي نفت تهران هستم.»

عليرضا منصوريان در پايان گفت: من هم نگران نفت تهران هستم و مي‌دانم که منتقل نمي‌شود. من هم نگران فوتبال تهران و باشگاهي هستم که براي خون دل خوردم اما اي کاش برخي مديران بدانند که در چه جايگاهي هستند. بزودي درباره نفت و مديراني که اين تيم خوب را به اين وضعيت انداخته‌اند صحبت خواهم کرد.»

برچسب‌ها: منصوریان نفت تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

264 M.981395/03/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi