خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نفت تهران
اتحاد نفت تهران
23
1,466

منصوریان: بازی فردا کیفیت بالایی خواهد داشت

منصوریان: بازی فردا کیفیت بالایی خواهد داشت
به گزارش ورزش 11، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سیاه‌جامگان گفت: بازی فردای ما از لحاظ فنی می‌تواند کیفیت بالایی داشته باشد و علتش هم این است که هر دو مربی اعتقاد به فوتبال زیبا و زمینی دارند و در کنار نتیجه‌گیری به کیفیت بالای فوتبال هم خیلی اهمیت می‌دهند.

وی افزود: تیم‌ سیاه‌جامگان توانسته در نیم‌فصل بازیکنان خوبی بگیرد و تیمش را تقویت کند. ضمن اینکه آنها از کادرفنی کاربلند و باتجربه‌ای برخوردار هستند اما با این حال ما به دنبال کسب 3 امتیاز این بازی هستیم تا در شروع نیم‌فصل دوم بتوانیم بازی خانگی خود را با برد پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص جدایی بازیکنانشان در نیم‌فصل گفت: ما نشست هایی با مدیریت باشگاه و اعضای هیئت مدیره داشتیم که خروجی آن این شد که با توجه به شرایط مالی به وجود آمده در باشگاه چند بازیکن را در نیم‌فصل از دست بدهیم که مشکلات مالی‌مان حل شود حتی مدیرعامل قول داد که اگر مشکل مالی حل شود، بازیکنی جدا نشود اما بالاجبار مجبور شدیم 5-6 بازیکن از دست بدهیم تا به یک بالانس از نظر مالی برسیم تا بقیه بچه‌ها بدون مشکل لیگ را ادامه بدهند.

منصوریان ادامه دادک من معتقدم تفاوت زیادی بین بازیکنان تاپ و آماده تاپ شدن نیست به همین دلیل به تیم‌های پایه رجوع کردیم و 2 بازیکن از جوانان و 3 بازیکن از امید آوردیم تا جایگزین این بازیکنان کنیم. به جوانها گفتم که جور این بازیکنان را باید بکشند، به 4 بازیکن بزرگ تیم‌مان، مبعلی، حسینی و... گفته‌ام که شما بازوان کادرفنی هستید، علاوه بر بازی برای تیم باید به ما هم کمک کنید در ضمن از باشگاه هم راضی هستیم، اردوی بسیار خوبی برای ما در ترکیه مهیا کردند که پیامدهای خوبی داشت.
منبع خبر: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها: منصوریان نفت تهران سیاه جامگان مشهد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

241 رئال تیتانز1394/11/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi