خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,939

هاجسون: نمی دانم موفقیت برای انگلیس یعنی چه

هاجسون: نمی دانم موفقیت برای انگلیس یعنی چه
سرمربی تیم ملی انگلیس می گوید هیچ فشاری روی تیم او برای انجام بازی هایش در یورو 2016 نیست و نمی‌داند موفقیت برای انگلیس چه معنایی دارد.

به گزارش تحلیل ایران و به نقل از گاردین، تیم ملی انگلیس امروز (شنبه) باید در اولین دیدار خود در جام جهانی برابر روسیه به میدان برود.

روی هاجسون سرمربی تیم ملی انگلیس در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت:‌ برای من سخت است بگویم قهرمانی برای انگلیس یعنی چه. با این حال، هدف ما این است تا جایی که ممکن است در این جام جلو برویم. آنچه می‌ توانم بگویم این است که انگلیس تیم آماده ایست و بازیکنانم در شرایط خوبی به سر می‌برند و منتظر اولین دیدار خود در این جام برابر روسیه هستیم.

انگلیس امروز باید در ولودروم شهر مارسی با روسیه دیدار کند. هاجسون درباره بازیکنان اصلی خود در این بازی گفت: باید تاکید کنم تا فردا قبل از دیدار نمی‌توانم بازیکنان اصلی خودم را اعلام کنم. بازیکنان خوبی در ترکیب دارم و خیلی خوشحال هستم که برای انتخاب 11 بازیکن اصلی در روزهای گذشته دچار مشکل شدم. تیم من بی تجربه نیست بلکه بی تجربگی بعضی بازیکنان در رده ملی را بعضی دیگر با بازی های زیاد و حضور مداوم در سطح ملی جبران می‌کنند.

هاجسون در پایان گفت: هیچ فشاری روی تیم من نیست و خودمان را برای حضوری قوی در این رقابت ها آماده کردیم. به این فکر نمی کنم بعد از 20 سال به نیمه نهایی برسیم یا بعد از 50 سال انگلیس یک جام کسب کند. تنها به حال حاضر فکر می کنم و دوست دارم شرایط فعلی را بررسی کنم و در نظر بگیرم. تیم ملی انگلیس از سال 2012 با تغییر و تحولات زیادی روبرو بوده است و بازیکنان زیادی به تیم ملی آمدند. امیدواریم نتیجه خوب بتواند سرنوشت آنها را در آینده بهتر کند.

برچسب‌ها: روی هاجسون سرمربی یورو2016 تیم ملی انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

200 βiohazard1395/03/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi