خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,939

نگرانی هاجسون از جاسوسی در یورو 2016

نگرانی هاجسون از جاسوسی در یورو 2016
سرمربی تیم ملی انگلیس نگران آن است که در طول رقابت های یورو 2016 در فرانسه،نمایندگان دیگر تیم ها از تمرینات او جاسوسی کنند .

نگرانی هاجسون از جاسوسی در یورو 2016به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روی هاجسون نگران آن است که در طول رقابت های یورو 2016 در فرانسه،نمایندگان دیگر تیم ها از تمرینات او جاسوسی کنند و تاکتیک های تیمش لو برود. به همین منظور او برای مقابله با این مسئله تدابیر خاصی را در نظر گرفته است.
به نوشته تلگراف هاجسون اجازه نخواهد داد که تیم ملی انگلیس قبل از روز مسابقه در استادیوم اصلی تمرین کند زیرا جاسوس هایی از دیگر تیم ها در کمین هستند.
براساس این گزارش تیم ملی انگلیس در کمپ خود موسوم به شنتیلی تمرین خواهد کرد، و قبل از مسابقات راهی ورزشگاه اصلی خواهد شد. سپس هنگام غروب آنها در اطراف ورزشگاه قدم خواهند زد تا خود را با محیط اطراف هماهنگ کنند ضمن آن که چینش بازیکنان و یا اسرار تاکتیکی را باید مخفی نگه دارند.
این تدابیر به این دلیل است که در طول جام جهانی 2014 هاجسون و کادر مربیگری اومعتقد بودند که نمایندگانی از ایتالیا آخرین جلسه تمرینی او را تماشا کرده بودند، و همین مسئله به آنها کمک کرد در بازی افتتاحیه گروه D مقابل انگلیس به پیروزی 2-1 دست یابند.
به همین دلیل آنها تصمیم گرفته اند در فرانسه چنین تدابیری را به کار بگیرند.

برچسب‌ها: روی هاجسون سرمربی نگرانی جاسوسی یورو 2016 تیم ملی انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

243 βiohazard1395/02/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi