خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,200

فقط شما حق دارید پرسپولیس را نخواهید؟

فقط شما حق دارید پرسپولیس را نخواهید؟
در فصل نقل و انتقالات لیگ چهاردهم علی دایی سرمربی وقت پرسپولیس به شدت خواهان تمدید قرارداد جلال حسینی بود. رحیمی مدیرعامل پرسپولیس پیشنهاد تمدید قرارداد را به جلال حسینی داد اما جلال حسینی تنها با یک شرط موافق تمدید قرارداد خود با پرسپولیس بود. اینکه ابتدا بابت طلب هایش از پرسپولیس با او تصفیه حساب کامل شود. رحیمی تحت فشار کادر فنی و هیئت مدیره و برخی از هواداران در نهایت به این خواسته تن داد اما جلال حسینی بعد از تصفیه حساب کامل، از دسترس خارج شد و دیگر جواب پرسپولیسی ها را نداد و چندی بعد هم راهی قطر شد.

جلال حسینی پرسپولیس را نخواست. او رسما پرسپولیس را دور زد و دست علی دایی را در پوست گردو گذاشت. اکنون اما با گذشت دو فصل و نبود پیشنهادهای چرب و نرم قطری این پرسپولیس است که به هر دلیلی جلال حسینی را نمیخواهد.

پیام صادقیان در کلید واژگان ادبیات فارسی می تواند جایگزین مناسبی برای جمله سقوط از عرش به فرش باشد. صادقیان را همه دوست داشتند جز خودش. از درگیری و دعوا تا خمیازه و اعتراض به تعویض و خلاصه همه کار کرد تا سرانجام کارد به استخوان برانکو زد. اکنون او خواهان بازگشت به پرسپولیس است. گویی تازه فهمیده چه جواهری در دستانش بود و مفت سپردش به باد. اما این بار پرسپولیس او را نمیخواهد پرسپولیسی که تازه رنگ آرامش و دوری از حاشیه را دیده حاضر به پذیرفتن ریسک نیست.

رضا حقیقی، با استعداد اما بی ظرفیت. روزی نبود که به خاطر پول از رضا حقیقی مصاحبه نبینیم روزی نبود که پیشنهاد های نداشته اروپاییش را بر سر هوادار پرسپولیس نکوبد و در این اواخر هم لگد زدن به تابلوهای تبلیغاتی و اعتراض به نیمکت نشینی هم به کمالاتش اضافه شده بود. رضا حقیقی پرسپولیس را در نیم فصل به خاطر پول رها کرد و راهی پدیده شد حالا کو؟ کجاست؟ در زمانی که در اوج بود و می توانست عصای دست پرسپولیس باشد این تیم را رها کرد و حالا در روزهای بدون مشتری و از سرزمین فراموش شدگان برای پرسپولیس نامه عاشقانه می نویسد.

این حق مسلم برانکو ایوانکوویچ است که تیم مد نظر خودش را ببندد بازیکنانی که از نظر فنی و اخلاقی در نظر دارد را جذب کند و تعدادی بازیکن را هم نخواهد، از جمله بازیکنان بی معرفت را....

برچسب‌ها: پرسپولیس سیدجلال حسینی پیام صادقیان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

391 بارسلونا 66661395/03/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi