خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,386

بارسلونا در ومبلی به مصاف لیورپول خواهد رفت

بارسلونا در ومبلی به مصاف لیورپول خواهد رفت
به گزارش بخش بین المللی سایت ورزش 11، بارسلونا برای آماده سازی پیش فصل با 3 تیم سلتیک، لسترسیتی و لیورپول جدال خواهد کرد که دیدار با قرمزهای مرسی ساید در استادیوم ومبلی شهر لندن برگزار خواهد شد.

این بازی های تحت عنوان جام قهرمانان بین المللی ICC برگزار می شود که هر ساله کشور آمریکا میزبانی این بازی های را بر عهده داشت، اما به درخواست باشگاه های اروپایی از امسال این بازی در اروپا برگزار می شود.

ومبلی برای هواداران بارسلونا یک استادیوم نمادین است، چرا که آنها در سال 1992 و سال 2011 دو بار جام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را بدست آوردند. اولین بار پیروزی یک بر صفر مقابل سمپدوریا و دومین بار با پیروزی 3 بر یک مقابل منچستر یونایتد.

بارسلونا به غیر از لیورپول با سلتیک و لستر سیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس هم بازی خواهد کرد که در ادامه زمان و مکان این بازی ها را مشاهده خواهید کرد.

برچسب‌ها: بارسلونا لیورپول ومبلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

97 روغن طلایی1395/03/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi