خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,276

دیدارهای دراماتیک در انتظار متس هوملس

دیدارهای دراماتیک در انتظار متس هوملس
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، متس هوملس در اولین بازی برای بایرن مونیخ در وستفالن به مصاف بوروسیا دورتموند خواهد رفت.

متس هوملس، مدافع ملی پوش بوروسیا دورتموند با قراردادی 5 ساله به بایرن مونیخ انتقال یافت. با شروع تابستان هوملس به مونیخ خواهد رفت اما پیش از آن کاپیتان زرد و مشکی ها دو بازی دیگر با پیراهن بوروسیا دورتموند خواهد داشت.
در هفته پایانی بوندس لیگا بوروسیا دورتموند میزبان کلن خواهد بود و پس از آن در تاریخ 21 می، فینال دی اف بی پوکال را مقابل بایرن مونیخ برگزار خواهد کرد. فینال جام حذفی آلمان همه ساله در پایتخت آلمان و ورزشگاه المپیک برلین انجام می شود.
اولین دیدار رسمی فوتبال آلمان در آغاز هر فصل بازی سوپرکاپ می باشد که بین قهرمان بوندس لیگا و قهرمان دی اف بی پوکال انجام می گیرد. سوپرکاپ به صورت تک بازی در خانه قهرمان جام حذفی برگزار می شود و اگر قهرمان بوندس لیگا و جام حذفی یک تیم باشند، این دیدار میان قهرمان و نایب قهرمان بوندس لیگا به میزبانی تیم نایب قهرمان انجام خواهد گرفت.
با توجه به اینکه قهرمانی بایرن مونیخ و همچنین نایب قهرمانی بوروسیا دورتموند در بوندس لیگا حتمی است، نتیجه فینال جام حذفی هرچه که باشد دیدار سوپرکاپ میان بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ در سیگنال ایدونا پارک انجام خواهد گرفت.
متس هوملس، کاپیتان فعلی بوروسیا دورتموند در آخرین بازی اش برای زرد و مشکی ها برای فتح دی اف بی پوکال مقابل بایرن مونیخ قرار می گیرد و از آن سو در اولین حضور برای بایرن مونیخ، برای فتح سوپرکاپ فوتبال آلمان به وستفالن سفر خواهد کرد.

برچسب‌ها: متس هوملس بایرن مونیخ دورتموند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

214 پل خشتی1395/02/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi