خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,700

فابرگاس و ترجیح دادن ونگر به گواردیولا!

فابرگاس و ترجیح دادن ونگر به گواردیولا!
به گزارش "ورزش سه"، فابرگاس زمانی که 16 سال داشت از بارسلونا به آرسنال پیوست و پس از سال ها بازی برای توپچی ها، سال 2011 به بارسلونا بازگشت. دوران حضور او در بارسا نیز سه سال طول کشید و او این بار راهی چلسی مورینیو شد.
فابرگاس که در مصاحبه با فوتبال دیلی شرکت کرده بود، در مورد بهترین مربیان دوران فوتبالش گفت:" ونگر در درجه اول چون وقتی 16 سال داشتم به من میدان داد و در رشد فوتبالم نقش به سزایی ایفا کرد. بعد از ونگر هم مورینیو چون پس از یک فصل بد و دشوار در بارسلونا، به من اطمینان کرد و مرا به چلسی آورد. به کمک مورینیو یک بار دیگر به روزهای خوبم بازگشتم."
فابرگاس این دو مربی را به گواردیولا و دل بوسکه ترجیح داد.

بهترین هافبک:" متئو فلامینی. دو سال کنارش بازی کردم و باید بگویم که از لحاظ بدنی فوق العاده بود و تمام میانه زمین را پوشش می داد. شاید بگویید ژاوی و اینیستا. این دو استثنایی هستند ولی من فلامینی و گیلبرتو سیلوا را انتخاب می کنم."
شوخ ترین بازیکن:" بدون شک جرارد پیکه."

برچسب‌ها: فابرگاس ونگر مورینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

161 آرسنال3331395/02/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi