خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار هامبورگ
اتحاد هامبورگ
42
441

سوبوتیچ خارج از رادار هامبورگ

سوبوتیچ خارج از رادار هامبورگ
دو بازیکنی که صحبت های مبنی بر علاقه باشگاه هامبورگ برای به خدمت گیری آن ها وجود داشت، اما به نظر می رسد که این رویکرد در بازار نقل و انتقالات پیش رو تغییر کرده است.

دایناسورها که با 38 امتیاز در یازدهم جدول بوندسلیگا این فصل قرار گرفته اند، به نظر می رسد که نوِن سوبوتیچ از بروسیا دورتموند از لیست خرید های تابستانی آن ها کنار رفته است.
با اینکه پیتر کنیبل مدیر ورزشی هامبورگ رسماً اعلام کرده بود که به دنبال به خدمت گیری نون سوبوتیچ می باشد، اما درحال حاضر از این اقدام صرف نظر کرده است:
ما با این موضوع در پنجره نقل و انتقالات زمستانی کنار آمدیم. سوبوتیچ یکی از اصلی ترین گزینه های ما در بازار نقل و انتقالات بود.
لازم به ذکر است نوِن سوبوتیچ وضعیت چندان خوبی در این فصل زیر نظر توماس توخل نداشته است و تنها 11 بار در طول این فصل برای دورتموند به میدان رفته است که تنها 6 بار آن در بوندسلیگا بوده است.

برچسب‌ها: سوبوتیچ هامبورگ بوندس لیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 1

141 استقلال. شهرک1395/02/15

23 ارديبهشت (17:10)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi