خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار هامبورگ
اتحاد هامبورگ
42
441

هامبورگ در فصلی که گذشت

هامبورگ در فصلی که گذشت
پس از دو فصل حضور در پلی آف حضور در بوندس لیگا، هامبورگ فصل را بدون دغدغه بازی پلی آف سپری کرد.
◦مردان برونو لابادیا بازیهای بهتری در خانه خود ارائه کردند.
◦نیکلای مولر بهترین بازیکن هامبورگ در بهترین فصل خویش بود.
برای باشگاهی در حد و اندازه هامبورگ، پایان بردن فصل در میانه جدول ناامید کننده به نظر می رسد اما با وجود مشکلات و سختی های سال های اخیر، رتبه دهمی میتواند پایان خوشی برای هامبورگ فصل 2015/16 باشد.
پس از دو سال حضور در پلی آف حضور در بوندس لیگا و پیروزی در این دیدار ها و فرار از سقوط، تنها هدف هامبورگ برای فصل 2015/16 این بود که فصلی بدون استرس را سپری کند و شاگردان برونو لابادیا به جز شکست سنگین مقابل بایرن مونیخ و حضور در منطقه سقوط در هفته اول، توانستند ماموریت خود را با موفقیت پشت سر بگذارند و فصل را در رتبه دهم به پایان برسانند.
هامبورگ در فصلی که گذشت تناقضات و فراز و فرودهای زیادی را سپری کرد و تنها در دو هفته پیاپی توانست پیروزی پشت سر هم کسب کند. طی بازی های هفته سیزدهم و چهاردهم هامبورگ توانست دو پیروزی پی در پی مقابل بوررسیا دورتموند و وردربرمن کسب کند. با این وجود آن ها آمار ضعیفی هم در خانه خود داشتند و در ورزشگاه فولکس پارک مقابل تیمهای هانوفر،آگزبورگ، دارمشتات و هوفنهایم شکست های عجیبی محتمل شدند، هرچند بقای آن ها در هفته سی و سوم و در خانه خود تضمین شد.
با ارزش ترین بازیکن:
پس از به ثمر رساندن فقط یک گل در طول یک فصل دشوار برای هامبورگ، نیکلای مولر رنگ واقعی خود را در دومین فصل حضور خود در هامبورگ به نمایش گذاشت. هافبک راست هامبورگ در 29 بازی بوندس لیگا برای این تیم به میدان رفت و با آمار 13 گل و 10 پاس گل عملکردی عالی در خط حمله هامبورگ داشت و توانست به همراه پیر میشل لاسوگا، مهاجم اصلی هامبورگ، همکاری های خطرناکی داشته باشد.
آینده؟
تغییرات در هامبورگ در حال انجام است و آن ها تاکنون با بابی وود مهاجم آمریکایی و ارزشمند یونیون برلین و کریستین ماتینیا دروازه بان دارمشتات قرار داد امضا کرده اند. بازیکنان زیادی هم هامبورگ را ترک کرده اند از جمله یاروسلاو دروبنی، ایوو ایلیچویچ، آرتوژ رودنفس، گویکو کاچار، ایویکا اولیج و فیلیپ مولر که قرارداد همگی آنها در پایان فصل جاری به پایان رسید. یک بازی دوستانه هم برای اولین بازی پیش فصل مقابل شاکندورف در تاریخ 12 جولای در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها: هامبورگ بررسی نتایج بوندس لیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 0

410 استقلال. شهرک1395/03/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi