خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,851

حالا نوبت مظلومی است به منصوریان کمک کند

حالا نوبت مظلومی است به منصوریان کمک کند
اسپورت تی وی / علی منصوریان به بهترین شکل ممکن به داد تیم استقلال رسید و هواداران استقلال معتقدند که حالا نوبت پرویز مظلومی است که دین خود را به منصوریان ادا کند .
علی منصوریان که با تیم جوان نفت تهران موفق شد پرسپولیس را در ورزشگاه ازادی و در حضور 90 هزار تماشاگرش مغلوب کرده تا استقلال در فاصله تنها دو هفته مانده به پایان رقابت های لیگ برتر به صدر جدول برساند، حالا برای انکه خود بتواند رده چهارم جدول را از ان خود کرده و نیم نگاهی هم به کسب سهمیه اسیایی داشته باشد، نیازمند پیروزی استقلال در روز یک شنبه برابر تراکتور سازی است .
از همین رو هواداران استقلال هم این روز ها مظلومی را ول نمی کنند و مرتب از او می خواهند حالا او نه تنها برای استقلال و قهرمانی این تیم، بلکه برای تیم منصوریان و بالا امدن این تیم در جدول رده بندی هم که شده تراکتور سازی را با شکست بدرقه نماید .
شکست تراکتور سازی برای استقلال هم گام بلند و محکمی خواهد بود از سوی استقلال برای کسب عنوان قهرمانی و هم می تواند امید های نفتی ها را برای اسیایی شدن زنده نگه دارد .

برچسب‌ها: استقلال تهران منصوریان مظلومی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

249 باشگاه جم1395/02/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi