خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,849

استقبال فدراسیون فوتبال از مربیگری مجیدی

استقبال فدراسیون فوتبال از مربیگری مجیدی
رئیس کمیته آموزش می گوید دوست دارند مجیدی هر چه زودتر کار مربیگری را شروع کند.

احسانی رئیس کمیته آموزش می گوید فرهاد مجیدی زمانی به این کمیته رفته بود که او در دفترش حضور نداشت. احسانی در این باره توضیح می دهد: «مجیدی بعد از ظهر دیروز به فدراسیون رفت که من نبودم. البته بنده سال گذشته فرهاد را دیدم ولی ایشان درباره کلاس های مربیگری شان حرف خاصی با من نزدند. بعد از آن در روزنامه ها و رسانه ها خواندم که او در کلاس های مربیگری در خارج از ایران شرکت کرده و دوره اش را می گذراند. دیروز هم که آمد من حضور نداشتم در این باره سوال کنم.» احسانی ادامه می دهد: «فرهاد مجیدی و نیروهایی مثل او، در فوتبال ما پتانسیل خوبی هستند و ما دلمان می خواهد هر چه زودتر مدارک شان را بگیرند. قطعا خوشحال می شویم فردی مثل مجیدی مربیگری کند.»

احسانی در پاسخ به این سوال که آیا مدارکی که مجیدی گرفته، برای کار در ایران خوب است و مشکلی برایش پیش نمی آید، می گوید: «فرقی نمی کند او مدرک را کجا گرفته باشد. هر کجا گرفته باشد ما باید معادل سازی کنیم. البته قطعا استعلام های لازم را در این زمینه انجام می دهیم.»

برچسب‌ها: استقلال فرهادمجیدی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

128 اسپرت کینگ مکث1395/02/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi