خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

آلگری: بردن لاتزیو می تواند آخرین گام مسیر بلند اسکودتو باشد

آلگری: بردن لاتزیو می تواند آخرین گام مسیر بلند اسکودتو باشد
اختصاصی | یوونتوس برای رسیدن به پنجمین اسکودتوی متوالی تنها به 7 امتیاز دیگر نیاز دارد. الگری اعتقاد دارد بازی فرداشب با لاتزیو می تواند کلیدی باشد.
به گزارش بخش بین الملل ورزش 11، ماسیمیلیانو آلگری در کنفرانس خبری پیش از بازی یوونتوس برابر لاتزیو اعلام کرده این بازی می تواند گام بلندی برای رسیدن به پنجمین قهرمانی متوالی در سری آ باشد.
بعد از اینکه ناپولی در جوزپه مئاتزا با 2 گل مغلوب اینتر شد، یوونتوس 4 بر 0 پالرمو را در هم کوبید و فاصله خود را با ناپلی های رده دومی به 9 امتیاز رساند.
آلگری درباره بازی با لاتزیو گفت:
-ما به هفت امتیاز دیگر نیاز داریم تا قهرمانی را بدست آوریم، اما اگر بولونیا بتواند ناپولی را مغلوب کند و ما هم فرداشب، لاتزیو را شکست دهیم، می توانیم امیدوار باشیم که خیلی زودتر به مقام قهرمانی برسیم.
سه امتیاز بازی با لاتزیو برای ما خیلی حیاتی است، این بازی می تواند مسیرمان را برای رسیدن به قهرمانی کوتاه تر کند.لاتزیو برای کسب سهمیه لیگ اروپا می جنگد و از انگیزه بالایی برخوردار است.
در این بازی آلوارو موراتا را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم، ضمن اینکه مارکیزیو هم مصدوم شده و نمی تواند تیم را همراهی کند؛ درست است که فاصله خوبی با ناپولی داریم، اما تا زمانی فرمول های ریاضی اجازه دهد، این تیم شانس قهرمانی دارد. پس هیچ اشتباهی نباید مرتکب شویم.
-آلگری در ادامه در مورد مارکیزیو گفت:
-با کلودیو صحبت کردم، او آرام بود و از لحاظ روحی هم در شرایط خوبی به سر می برد. متأسفانه ما او را تا ماه سپتامبر در اختیار نداریم.
-سرمربی یووه در نهایت در مورد تمدید قرار ادش با این تیم گفت:
-در این هفته با مسئولان تیم ملاقاتی نخواهیم داشت. تا انتهای فصل باید جلسه ای برگزار کنیم.
از نظر باشگاه فعلا هیچ مشکلی وجود ندارد، اگر من خواستم یوونتوس را ترک کنم از یک ماه قبل می گویم تا باشگاه با مربی جدیدی به توافق برسد، همچنین اگر آنها نخواهند با من ادامه همکاری دهند، چنین فرصتی را در اختیارم می گذارند تا با باشگاه دیگری به مذاکره بپردازم.

برچسب‌ها: آلگری لاتزیو اسکودتو یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

381 مستر 4111395/02/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi