خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,464

پیرلو: یورو می تواند افتخاراتم را کامل کند

پیرلو: یورو می تواند افتخاراتم را کامل کند
اختصاصی | ستاره سابق آتزوری از دوران حرفه ای اش در تیم ملی گفته و اعلام کرده تمام تمرکز خود را بر روی موفقیت نیویورک سیتی معطوف کرده است.
به گزارش بخش بین الملل ورزش 11، در کارنامه آندره آ پیرلو، هر گونه افتخاری، اعم از ملی و باشگاهی دیده می شود؛ از قهرمانی جام جهانی تا لیگ قهرمانان اروپا و سری آ؛
شاید تنها افتخاری که که موتزارت فوتبال ایتالیا به آن نرسیده باشد، قهرمانی جام ملت های اروپاست. عنوانی که 4 سال پیش خیلی به آن نزدیک شده بود، اما با شکست سنگین آتزوری برابر اسپانیای دل بوسکه، از کَفَش رفت!
پیرلو در مصاحبه با Sky Sport Italia گفت:
-آنچه در طول دوران فوتبالم بدست آورده ام مرا راضی نگه می دارد. البته در یورو 2012 هم می توانستیم افنخار دیگری کسب کنیم، اما لیاقت اسپانیا در فینال بیشتر بود، بنابراین نا راضی نیستم.
-پیرلو در جواب به این سوال که آیا این شانس را برای خودش متصور هست که همراه با تیم ملی ایتالیا، در یورو 2016 حاضر باشد، گفت:
-من امیدوارم این اتفاق بیافتد، چون توانایی بازی کردن در تیم ملی را همین الان در خودم می بینم، قهیمانی در یورو می تواند ویترین افتخارات من و تیم ملی را تکمیل کند. ولی در حال حاضر باید روی موفقیت نیویورک سیتی تمرکز کنم، تیمی که به آن تعهد دارم.
-مترونوم فوتبال ایتالیا در ادامه به مربیگری کونته در چلسی، در فصل آینده پرداخت:
-کونته مربی بزرگ و جاه طلبی است، او دوست دارد دست به تجربیات جدیدی بزند و فضاهای متفاوت را تجربه کند. فکر می کنم بهترین باشگاه ممکن را انتخاب کرده است.

برچسب‌ها: پیرلو نیویورک سیتی ایتالیا افتخارات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

266 مستر 4111395/01/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi