خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,465

هافبک بِرِشا،آندرآ پیرلو شخصیت ماورایی و الهام بخش می داند

هافبک بِرِشا،آندرآ پیرلو شخصیت ماورایی و الهام بخش می داند
ساندرو تونالی استعداد جوان تیم برشا برای اولین بار به تیم ملی ایتالیا دعوت شده است. برخی از کارشناسان فوتبال ایتالیا و هواداران برشا، بازی این بازیکن را با آندره آ پیرلو مقایسه می کنند.

استعداد ایتالیایی برشا در این مورد اظهار داشت:

-
شروع خوبی داشم و بسیار امیدوارم که بتوانم در ادامه راه موفق باشم. همه تیم به من کمک کردند تا بتوانم با شرایط وفق پیدا کنم. برای هر کودک ایتالیایی این یک آرزو و رویاست که بتواند روزی در تیم ملی ایتالیا بازی کند که نصیب من شده است.

تا چند وقت پیش بازی های تیم ملی را از تلوزیون می دیدم و اینکه اکنون در لیست تیم ملی ایتالیا هستم بیشتر شبیه یک رویاست. اینکه می گویند شروع کار من شبیه مارکو وراتی بوده است برایم ارزشمند است و امیدوارم بتوانم راه وراتی را ادامه دهم. مقایسه با پیرلو مایه مباهات من است ولی هیچکس نمی تواند مثل پیرلو باشد و من به شخصه بازیکنی مثل پیرلو ندیده ام. در واقع پیرلو برای من الهام بخش است. شباهت من با پیرلو فقط در موهای ماست. البته الگوی جنگندگی در بازی من جنارو گتوزو است.

می خواهم انقدر خوب باشم که در تیم ملی ایتالیا و باشگاهم بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم. از کودکی هوادار پر و پا قرص میلان بودم و بازی هایش را دنبال می کردم. شایعاتی که در موردم وجود دارد برایم اهمیتی ندارد و تمدید قرارداد با برشا در سن 17 سالگی بهترین تصمیم بود.

برچسب‌ها: ایتالیا پیرلو ساندور تونالی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

256 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1397/08/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi