خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

اوضاع مبهم خط حمله یووه فقط تکلیف ولاهوویچ و کیه زا مشخص است

اوضاع مبهم خط حمله یووه فقط تکلیف ولاهوویچ و کیه زا مشخص است
یوونتوس حداقل به سه خرید جدید در خط حمله‌اش نیاز دارد

یوونتوس نیاز به بازسازی خط حمله‌اش دارد و تا به امروز، فقط حضور دو بازیکن در خط حمله بیانکونری برای فصل 23-2022 قطعی است.

طرفداری | بازسازی خط حمله یوونتوس، یک ضرورت برای ماسیمیلیانو الگری است. پائولو دیبالا از این تیم جدا شده و احتمالا راهی اینتر می‌شود. فدریکو برناردسکی هم به صورت رایگان از جمع بیانکونری جدا شد و آلوارو موراتا، دیگر خروجی یوونتوس خواهد بود. بانوی پیر نتوانست با اتلتیکو مادرید برای دائمی کردن قرارداد این مهاجم اسپانیایی به توافق برسد و او به اتلتی برمی‌گردد.

مویزه کین دیگر بازیکن خط حمله یوونتوس است اما او در فصل گذشته نتوانست انتظارات را برآورده کند و اخبار زیادی در رابطه با جدایی او از یووه مطرح می‌شود. این‌ها یعنی فقط جایگاه دوشان ولاهوویچ و فدریکو کیه زا در خط حمله یوونتوس برای فصل آینده تضمین شده‌است. البته کیه زا چند هفته ابتدایی فصل را از دست می‌دهد چرا که ریکاوری او از مصدومیت شدید رباط صلیبی در ژانویه گذشته، زمان می‌برد.

یوونتوس چه کسانی را برای خط حمله می‌خواهد؟
نام‌های زیادی مطرح می‌شوند. چیزی که مشخص است؛ مکس الگری فصل آینده می‌خواهد با سیستم 3-3-4 بازی کند و این یعنی او به چند وینگر و یک مهاجم ذخیره برای دوشان ولاهوویچ نیاز دارد.

آنخل دی ماریا، خواسته اصلی مکس الگری برای پست وینگر راست است. پس از پیچیده شدن مذاکرات، یوونتوس تلاش تازه‌ای برای امضای قرارداد یک ساله با این وینگر 34 ساله انجام داده و انتظار می‌رود این بازیکن آرژانتینی تا دو روز آینده، پاسخ نهایی‌اش را به یووه بدهد. نام نیکولو زانیولو و دومنیکو براردی هم در این پست مطرح می‌شود.

برای پست وینگر چپ، فیلیپ کوستیچ بازیکن 29 ساله صرب آینتراخت فرانکفورت گزینه شماره یک یوونتوس است. یووه چند روز پیش با بازیکن به توافق شفاهی رسید و مذاکرات با آینتراخت فرانکفورت در حال انجام است. چند روز پیش نام لوییس سوارز به عنوان مهاجم ذخیره به یوونتوس پیشنهاد شد اما رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند مارکو آرناتوویچ، مهاجم 33 ساله بولونیا و تیم ملی اتریش، یک گزینه جدی برای یوونتوس است.

ماتیاس سوله، وینگر 18 ساله تیم جوانان یوونتوس نیز در اردوی پیش فصل تیم اصلی یوونتوس شرکت می‌کند. اگر او بتواند نظر الگری را جلب کند، احتمالا او را هم در خط حمله فصل آینده بیانکونری خواهیم دید. خوان کوادرادو، بازیکن باتجربه بانوی پیر نیز کسی است که می‌تواند به عنوان وینگر راست ایفای نقش کند و به نظر می‌رسد الگری اعتقاد چندانی به او به عنوان مدافع راست ندارد.

برچسب‌ها: یوونتوس بیانکونری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

143 Esteghlal Fc‌1401/03/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi