خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,354

کی‌روش درباره دبیرکل فدراسیون: او تفاوت زمین فوتبال و سیب‌زمینی را نمی‌داند

کی‌روش درباره دبیرکل فدراسیون: او تفاوت زمین فوتبال و سیب‌زمینی را نمی‌داند
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از علیرضا اسدی، دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت او که "تفاوت زمین فوتبال و زمین سیب‌زمینی را نمی‌داند، نمی‌تواند راجع به فوتبال بین‌المللی نظر دهد".

آقای کی‌روش با اشاره به صحبت‌های علیرضا اسدی درباره افشین پیروانی گفت: "آقای اسدی که قصد خدشه وارد کردن و زیر سوال بردن اعتبار، شأن و جایگاه جناب آقای افشین پیروانی را دارد کیست؟ ایشان با چتر نجات وزارت ورزش وارد فدراسیون فوتبال شد و جناب آقای کفاشیان را مجبور کرد که او را جایگزین دبیرکل کاربلد و حرفه‌ای سابق فدراسیون کند. آقای اسدی که تفاوت بین زمین فوتبال و زمین سیب‌زمینی را نمی‌داند چگونه می‌تواند راجع به استانداردهای لازم و امکانات در فوتبال بین المللی صحبت کند؟"

کی‌روش که بهمن گذشته اعلام کرد به دلیل حضور اسدی استعفایش را به تاریخ ۱۱ اردیبهشت به علی کفاشیان، رئیس فوتبال ایران، تقدیم کرده، گفت: "این شخص کیست که از بدو ورودش، فقط توهین و دست کم گرفتن بازیکنان و مربیان و همینطور مسوولان فدراسیون از طرف او انجام گرفته است؟ این شخص کیست که حتی با وجود اینکه رییس فدراسیون فوتبال و همین‌طور اعضای محترم هیات رییسه به او تاکید کرده‌اند حق دخالت در مسائل تیم ملی را ندارد، باز هم اصرار به بی‌احترامی و سرپیچی دارد. با فروتنی عرض می‌کنم که به نظرم تحمیل ایشان به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال بسیار ناراحت کننده است."

کی‌روش همچنین با انتقاد از صحبت‌های نصرالله سجادی، معاون قهرمانی وزیر ورزش در مورد زمین و امکانات آکادمی ملی فوتبال گفت: "شما که فرصت حضور در مرکز تمرینی باشگاه کورینتیانس برزیل به همراه با تیم ملی را داشتید، چگونه می‌توانید به هواداران فوتبال ملی ایران بگویید آن چیزی که در باشگاه کورینتیانس برزیل دیدید با آن چیزی که برای آماده سازی تیم ملی مهیاست، مناسب و خیلی خوب است؟ صادقانه عرض می کنم که فرمایشات حضرتعالی من را ناامید کرد چرا که توقع بنده از یک مسئول بلند رتبه ورزشی داشتن انگیزه بالاتر برای ارائه نگرشی وسیع‌تر است."

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران نیز پس از جلسه با کی‌روش گفت که او با شرایط فعلی حاضر به ادامه همکاری نیست: "بعد از قرعه کشی مسابقات جام جهانی، برنامه داریم که جزو دو تیم اول باشیم. کی‌روش اعلام کرده به زمین تمرین خوب نیاز دارد و باید اردوهای تدارکاتی خوب باشد. اولویت اول ما تیم ملی است ولی شاید نتوانیم همه چیز را فراهم کنیم. کی‌روش تضمین می‌خواهد. او هم می‌گوید نمی‌توانم اینطوری بمانم."

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد درخواست‌های سرمربی تیم ملی نیز گفت: "کی‌روش باید بماند. هر فرد دیگری هم رئیس فدراسیون شود، از کی‌روش حمایت خواهد کرد. البته او هم شرط دارد و می‌گوید باید امکانات فراهم شود. به غیر از حقوق کادر فنی که حدود ۱۰ میلیارد است، برای آماده سازی هم ۱۵ میلیارد تومان نیاز است و می‌توان با بودجه‌ای ۲۵ میلیاردی کار را انجام داد. اگر به جام جهانی برویم حدود ۴۰ میلیارد تومان گیرمان می‌آید."

برچسب‌ها: کی روش اسدی سب زمینی کفاشیان انتقاد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

1,092 سوباسا1395/01/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi