خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,376

کفاشیان:کی روش با این شرایط در تیم ملی نمی ماند

کفاشیان:کی روش با این شرایط در تیم ملی نمی ماند
رییس فدراسیون گفت: کی روش با این شرایط در تیم ملی نمی ماند.

به گزارش کاپ، علی کفاشیان در خاتمه نشست امروز در فدراسیون فوتبالل اظهار داشت: امروز در جلسه ای که با جعفری مسئول شرکت آل اشپورت داشتیم از ایشان تشکر کردیم که در این مدت لباس های خوبی تهیه کردند و از تیم ملی حمایت کردند.

وی درباره جلسه اش با کارلوس کی روش گفت: قطعا با شرایطی که فعلا داریم کی روش در تیم ملی نمی ماند. ما کار بسیار سختی داریم. زیرا دو گروه شش تیم باید در مرحله انتخابی جام جهانی مسابقه بدهند و کی روش همان صحبت های گذشته را دارد یعنی زمین مناسب و امکانات کافی و همچنین تحقق وعده های مان به بازیکنان . کی روش از ما تضمین لازم را می خواهد و گفت اگر اینها تضمین نشود من نمی توانم بمانم. انشاالله شنبه جلسه هیات رییسه را خواهیم داشت و ما در هیات رییسه تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

رییس فدراسیون درباره اینکه کی روش برای حضور در مراسم قرعه کشی مقدماتی جام جهانی راهی مالزی خواهد شد گفت: کی روش تیم ملی را آماده کرده است و به نظر من با برنامه ریزی می توانیم نتیجه بگیریم ما از وی خواسته ایم در مراسم قرعه کشی نیز حاضر باشد و وی نیز پذیرفت البته با توجه به اینکه هنوز بودجه سال مشخص نیست و من هم در انتخابات حضور ندارم به همین خاطر وی به تضمین برای آینده نیاز دارد.

وی درباره شرایط اساسنامه و تغییر در اسامی کاندیداهای ریاست فدراسیون گفت: من کاندیدا نشده ام. افرادی که کاندیدا شده اند انشاالله شرکت می کنند البته دولت و وزارت ورزش باید به ما اعلام کنند که این اساسنامه را به رسمیت می شناسند.

برچسب‌ها: کفاشیان کی روش

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

25 0

359 O0hossein0o1395/01/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi