خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار هامبورگ
اتحاد هامبورگ
42
441

هامبورگ به دنبال ستاره کارلسروهه

هامبورگ به دنبال ستاره کارلسروهه
در حالی که هم اکنون هامبورگ وضعیت نسبتا آرامی در جدول دارد،مدیران این باشگاه از هم اکنون به دنبال جذب بازیکنان برای تابستان آینده هستند . مدیران هامبورگ قصد دارند که یک تیم با استعداد های جوان وجدید رونمایی کنند تا بتوانند فصل آینده را با موفقیت سپری کنند.

ژانویه ینس توت مدیر ورزشی کارلسروهه اعلام کرد که دایناسور ها علاقه مند هستند که بازیکن جوان این باشگاه یعنی والنتینو ووینویچ را جذب کنند.iبنابر صحبت های توت، هامبورگی قصد داشتند این بازیکن جوان را که هم اکنون فقط 17 سال دارد برای تیم اول خود خریداری کنند.

بازیکن تیم زیر 17 ساله های آلمان که از ژانویه به تیم اصلی کارلسروهه پیوسته است موفق شده است در 8 بازی برای کارلسروهه به میدان برود وقبل از آن در تیم دوم این باشگاه موفق شده بود 12 گل در 12 مسابقه برای این تیم به ثمر برساند.

برچسب‌ها: والنتینو ووینویچ جذب هامبورگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

279 استقلال. شهرک1395/01/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi