خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,386

کلوپ: می خواهیم با دورتموند در فینال روبرو شویم !

کلوپ: می خواهیم با دورتموند در فینال روبرو شویم !
کلوپ : می خواهیم با دورتموند در فینال روبرو شویم ؛ این بازی، بازی لیورپول مقابل دخیا بود !

طرفداری- در شرایطی که یونایتد در نیمه نخست با پنالتی آنتونی مارسیال پیش افتاد، فیلیپه کوتینیو در صحنه ای دیدنی گل تساوی را به ثمر رساند.

به گزارش اسکای اسپورتس، سرمربی آلمانی در خصوص کوتینیو گفت:

*** کوتینیو لحظه های خوب زیادی در نیمه اول داشت. از نظر سخت کار کردن، فکر می کنم این بهترین نمایش فیل بود. باید به خود اعتماد کند چون با کیفیتی که دارد، همیشه فرصت های دیگر به دست می آورد. شما او را پیش از من شناخته اید! کارش فوق العاده بود. این ضربه (چیپ) غیر قابل انتظار ترین کار در صحنه هایی مانند این است. فوق العاده بود. آن گل وضعیت بازی را تغییر داد. موقعیت دیگری هم داشت. او بازیکن جوانی است اما (وقتی فرصتی از دست می دهد) نگران بازی می شود. این را می توانستید در صورتش ببینید.

بازی؟

*** رویای من بردن همه مسابقات است؛ مساوی کردیم اما این که به مرحله بعدی رفتیم بسیار خوب است. خوب بود، بازی پر فشار و پر شوری بود. شایسته صعود بودیم و شکی در این خصوص وجود ندارد. به سختی کار کردیم اما آینده اینطور است که باید در آن تفاوت بیشتری رقم بزنیم. نمی دانم که چقدر به خاطر پاس های بد در یک سوم حریف دویدیم، پس این کار واقعا هوشمندانه نیست. می دانستیم که یونایتد واکنش نشان می دهد. بازی نزدیک تری به نسبت بازی رفت بود. در نیمه نخست مشکلاتی برای ما با توپ های دوم به وجود آوردند. اما وقتی توپ را در اختیار گرفتیم، از زمان استفاده کردیم. لحظات فوق العاده ای داشتیم و شانس های بسیار خوبی به وجود آوردیم. به پنالتی رسیدند. فکر می کنم تصمیم درستی بود. و بعد فیل نبوغ خود را نشان داد. می توانستید آن اتمسفر را دوباره احساس کنید. تلاش کردیم که واقعا هجومی بازی کنیم و شانس های خوبی داشتیم. این بازی، بازی لیورپول مقابل دخیا بود! او دوباره باور نکردنی بود. ساخو و لوون، صادقانه بگویم بد کار نکردند. آن ها آخرین خط در دفاع از حریف بودند و کار ساده ای نداشتند. جوردن هندرسون مریض بود. می توانم از واژه استفراغ استفاده کنم؟

قرعه؟

*** رویارو شدن با دورتموند؟ قطعا نه. چرا بخواهم مقابل قوی ترین تیم باقی مانده در تورنمنت قرار بگیرم. همه دوستانم در دورتموند می خواهند که با هم روبرو شویم؛ اما در فینال، در بازل. احمق نیستم اما اگر با آن ها روبرو شویم، به دنبال برد خواهم بود. حتم دارم که بازی آسانی در ادامه مسابقات وجود ندارد پس مهم نیست با کدام تیم روبرو شویم. برای هر تیمی که باشد آماده می شویم.

برچسب‌ها: کلوپ دورتموند لیورپول

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

19 0

354 Aguero1394/12/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi